SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Grazia” wkrótce na rynku, Bauer ma już licencję

Wydawnictwo Bauer podpisało umowę licencyjną z włoskim wydawnictwem Arnoldo Mondadori Editore na wydawanie polskiej edycji magazynu o modzie i gwiazdach „Grazia”.

- Jestem przekonany, ze połączenie tak uznanego na świecie tytułu jakim jest „Grazia” z doświadczeniem i siłą rynkową Wydawnictwa Bauer w segmencie czasopism luksusowych, będzie gwarancją sukcesu w sprzedaży egzemplarzowej oraz zapewni klientom reklamowym najbardziej efektywną możliwość dotarcia do wyjątkowo atrakcyjnej grupy docelowej - mówi Witold Woźniak, prezes Wydawnictwa Bauer.

„Grazia” to magazyn łączący informacje z życia gwiazd z najnowszymi doniesieniami ze świata mody prezentowanymi zgodnie z misją czasopisma brzmiąca „Easy Chic”. W tytule znaleźć można też strony o urodzie i historie z życia czytelniczek. Czasopismo powstało we Włoszech w 1938 roku, a obecnie na świecie istnieje 20. edycji magazynu. Jedną z nich jest brytyjska wersja, którą od 2005 na licencji Mondadori wydaje tam spółka z Grupy Bauer.

- Grupa Bauer Media to nie tylko największy wydawca magazynów w Polsce, ale także sprawdzony i wiarygodny partner grupy Mondadori, twórca sukcesu magazynu „Grazia” w Wielkiej Brytanii. Taki wybór partnera to gwarancja sukcesu oraz pomyślnego rozwoju pisma „Grazia” na polskim rynku - podkreśla Zeno Pellizzari, head of international activities w wydawnictwie Mondadori.

Spółka nie podaje na razie, kiedy ukaże się tytuł (możliwe, że będzie to jeszcze w tym roku). Nad projektem magazynu od dawna pracuje zespół kierowany przez Annę Zaleską, która zostanie redaktor naczelną polskiej edycji „Grazii”. W przeszłości Zaleska kierowała pismami „Show” i „Viva!”.

„Grazia” będzie drugim magazynem z segmentu people w portfolio Bauera obok dwutygodnika „Show”.

>>> Sprzedaż magazynów people w I półroczu 2012. „Party” na czele

Dołącz do dyskusji: „Grazia” wkrótce na rynku, Bauer ma już licencję

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Olga
Tak bardzo ekskluzywny ciekawe jaka będzie cena okładkowa 0.99 czy 1.50?
odpowiedź
User
Pudzian
Znajac ekskluzywnosc Bauera i jego produktow to jak nic cena 0,99 zl... I koniecznie w srodku program telewizyjny na caly tydzien - program zawsze sie przyda...
odpowiedź
User
Ania
mamy kryzys, płacimy coraz mniej dziennikarzom, kolejnych wywalamy na bruk, ale studenci nam zrobią taką grację, że kasa w banku się nie zmieści!
odpowiedź