SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Grażyna Strzelczak-Batkowska szefem marketingu w TVP

Grażyna Strzelczak-Batkowska została od 1 marca br. dyrektorem biura marketingu TVP. Od lutego jako pełnomocnik zarządu Telewizji Polskiej zajmowała się utworzeniem tej jednostki.

Biuro marketingu powstało z wydzielenia części dotychczasowego biura zarządzania programem i marketingiem TVP. Pozostała część tej jednostki została przekształcona w biuro koordynacji programowej, którego szefa jeszcze nie wybrano.

Biuro zarządzania programem i marketingiem utworzył w ub.r. w ramach restrukturyzacji ówczesny prezes Telewizji Polskiej Piotr Farfał z połączenia biura marketingu i promocji z biurem programowym. Kolejny zarząd TVP kierowany przez Tomasza Szatkowskiego zdecydował w grudniu ub.r. o ponownym rozdzieleniu tych jednostek.

Grażyna Strzelczak-Batkowska dotychczas była szefem działu PR w biurze marketingu i promocji TVP (nie wiadomo jeszcze, kto ją zastąpi na tym stanowisku). Wcześniej pracowała jako zastępca dyrektora biura marketingu i promocji, kierownik wydziału w tym biurze czy wiceszef TVP 1 ds. marketingu programowego. Z Telewizją Polską związana jest od 20 lat.

Dołącz do dyskusji: Grażyna Strzelczak-Batkowska szefem marketingu w TVP

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
w TVP
szef szefa szefem pogania. A potem krzyk: rządzie pomóżcie bo nie mamy pieniędzy na wypłaty .A rząd a gó........ i ma rację.
odpowiedź
User
headhunter
Piękna kariera. 20 lat w marketingu w jednej firmie, inni w tym czasie obskakują 4-5 firm gromadząc doświadczenie z różnych organizacji.
odpowiedź
User
magda
A poprzednia obrotowa?
Chyba 19 lat "pracy" w tej instytucji!
odpowiedź