Greenfields klientem Komunikacji+ PR

Komunikacja+ PR rozszerza swoje portfolio klientów z branży real estate. Agencja rozpoczęła współpracę z Greenfields, doradcą na rynku nieruchomości, obsługującym proces kupna i sprzedaży gruntów pod przyszłe inwestycje.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Greenfields klientem Komunikacji+ PR

W ramach współpracy Komunikacja+ PR jest odpowiedzialna za obsługę kanałów marki w mediach społecznościowych. Działania w tym zakresie obejmować będą wykonanie audytu dotychczasowych działań, opracowanie strategii, bieżące tworzenie treści i moderację profili firmy na Facebooku i LinkedIn.

Do zadań agencji należy także doradztwo komunikacyjne, prowadzenie biura prasowego i działania media relations.

Komunikacja+ PR poszerza grono klientów

Z ramienia agencji za obsługę klienta odpowiada zespół specjalizujący się w komunikacji w sektorze nieruchomości, reprezentowany przez Mateusza Zalewskiego, head of real estate practice, K+PR i Rafała Buławę, senior advisor, K+PR. Działania w obszarze mediów społecznościowych realizują Sabina Stasiak, social media consultant, Aneta Filipiak, Project Manager i Joanna Smoleńska, head of social media, K+PR.

Klient został pozyskany w drodze rekomendacji, a umowę podpisano na czas nieokreślony.

Greenfields działa na rynku nieruchomości od 2005 roku, świadcząc usługi doradztwa i opieki nad transakcją zakupu i sprzedaży terenów inwestycyjnych. Specjalnością firmy jest pozyskiwanie gruntów i kompleksowa koordynacja procesu inwestycyjnego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"