Greenpeace postawił na On Board PR

Agencja On Board PR rozpoczęła działania dla Greenpeace Polska.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Współpraca będzie obejmowała wsparcie oraz konsulting działań edukacyjnych Greenpeace na temat znaczenia i korzyści płynących z odnawialnych źródeł energii (OZE).

Współpraca z Greenpeace jest projektem, za który odpowiedzialny jest zespół On Board Power and Industry. Klienta pozyskano w drodze przetargu. Strony nie ujawniają, na jak długo została podpisana umowa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"