SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Gremi Media reklamuje prenumeratę „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” na 2020 rok

Firma Gremi Media zaczęła kampanię reklamującą ofertę prenumeraty swoich dzienników „Rzeczpospolita” i „Parkiet”. „Rzeczpospolita” jest promowana jako „wiarygodne źródło wiedzy”, a „Parkiet” pod hasłem „Ambitny wybór”.

Kampania reklamowa prenumeraty „Rzeczpospolitej” jest kontynuacją tegorocznej koncepcji „#wyprzedzajowiedzę”. - W komunikacji wizerunkowej „Rzeczpospolitej” przedstawione są dwie grupy - ludzie, którzy wszystko wiedzą lepiej, nie mają wątpliwości, uważają, że zawsze mają rację. Po drugiej stronie Czytelnik „Rzeczpospolitej”, który wie, że nie da się zawsze wszystkiego wiedzieć na pewno, cechuje go pokora do wiedzy. Zdolność do przyjęcia takiej perspektywy lokuje Czytelnika „Rzeczpospolitej” w elicie intelektualnej - opisuje Cezary Piernikowski , dyrektor marketingu Gremi Media.

Natomiast reklamy wizerunkowe „Parkietu”, pod hasłem „Ambitny wybór”, podkreślają eksperckość tego dziennika jako nieodłącznego elementu finansowej codzienności i źródła fachowych komentarzy.

Kampania obejmuje też reklamy stricte produktowe, podkreślające konkretne elementy i walory prenumeraty „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”.

Akcja reklamowa jest prowadzona w radiu (stacje Eurozetu, Polskiego Radia i Time’u), internecie (Interia), outdoorze i indoorze (billboardy i citylighty na lotniskach, dworcach PKP, pociągach Pendolino, w metrze, przejściach podziemnych, komunikacji miejskiej) oraz wszystkich tytułach Gremi Media.

Za koncepcję kreatywną, realizację oraz zakup i planowanie mediów odpowiada dział marketingu Gremi Media.

Według danych ZKDP w sierpniu br. średnia sprzedaż ogółem „Rzeczpospolitej” wynosiła 43 155 egz. (3,6 proc. mniej niż rok wcześniej), a „Parkietu” - 3 718 egz. (po spadku o 2,5 proc. w skali roku). Zdecydowana większość sprzedaży obu tytułów jest realizowana w formie prenumeraty.

Natomiast w październiku serwis internetowy Rp.pl zanotował 4,61 mln użytkowników i 21,99 mln odsłon, a Parkiet.com - 210,9 tys. użytkowników i 1,51 mln odsłon (według badania Gemius/PBI).

Dołącz do dyskusji: Gremi Media reklamuje prenumeratę „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” na 2020 rok

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl