Grey Group Poland, Havas Media Group i A+E Networks dołączyły do IAA Polska

Agencja Grey Group Poland, dom mediowy Havas Media Group i polski oddział A+E Networks zostały członkami Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA Polska.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Grey Group Poland, Havas Media Group i A+E Networks dołączyły do IAA Polska

W skład Grey Group Poland wchodzą: Grey Warszawa, Testardo Gram, Cohn & Wolfe, Grey Possible, Grey Works , a także berlińska grupa konsultantów LHBS.

Havas Media Group tworzą z kolei Havas Media i Arena Media, wspierane przez Havas Sports & Entertainment oraz Artemis (globalna sieć zarządzania danymi), Ecselis (performance marketing), Mobext (sieci mobilne), Socialyse (media społecznościowe), Affiperf (globalne narzędzie zakupowe Havas w obszarze RTB), LuxHub (marki luksusowe) oraz 18 Havas Warsaw (projekty komunikacyjne łączące innowacyjne technologie, zjawiska kulturowe i mediowe).

A+E Networks to globalna firma medialna działająca w obszarze wizualnych treści wideo, oferująca konsumentom różnorodne formy rozrywki. Do firmy należą takie kanały telewizyjne jak m.in. History,  Lifetime, H2, Crime + Investigation (CI Polsat).  Obecnie kanały A+E Networks nadają na ponad 180 rynkach w 39 językach docierając do ponad 330 milionów domów.

Obecnie do IAA Polska należy około 70 firm: przedstawicieli grup reklamowych, medialnych i marketerów.

Jesienią br. IAA Polska planuje publikację „Rekomendacji dla polskiego rynku reklamy na lata 2017-2020” będących efektem wspólnej pracy grup roboczych skupionych wokół Reklamowego Okrągłego Stołu. Do dyskusji i poszukiwania optymalnych rozwiązań stowarzyszenie zaprosiło przedstawicieli wiodących marketerów, domów mediowych, mediów i audytorów mediowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"