SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Grey Group Poland i Energy BBDO będą obsługiwać mBank

mBank zakończył trwający od wiosny br. przetarg na obsługę reklamową. Zdecydował się na współpracę z agencjami Grey Group Poland i Energy BBDO. Grey kontynuuje trwającą 6 lat współpracę z bankiem, zaś wybór Energy BBDO oznacza koniec kilkuletniej współpracy z agencją VMLY&R Poland.

Article

Agencja Energy BBDO wygrała przetarg na obsługę marketingową dwóch segmentów biznesowych mBanku - klienta masowego oraz młodego.

Przetarg był wieloetapowy, trwał kilka miesięcy. Zadania przetargowe obejmowały przygotowanie strategii i rozwiązań kreatywnych dla poszczególnych segmentów biznesowych banku.

Energy BBDO powierzono obsługę największego obszaru biznesowego - klienta masowego – oraz linii biznesowej klienta młodego w wieku 13-24 lata. Agencja będzie odpowiedzialna za kompleksową strategiczno-kreatywną obsługę obu segmentów we wszystkich kanałach komunikacyjnych.  

Z kolei Grey Group Poland zajmie się obsługą strategiczną mBanku w obszarze MŚP i klienta zamożnego. Agencja kontynuuje tym samym 6-letnią współpracę z mBankiem. Współpraca z tymi agencjami ma charakter długofalowy.

mBank wybierając do współpracy agencję Energy BBDO zakończył tym samym trwającą od kilku lat kooperację z agencją VMLY&R Poland.

W pierwszej połowie czerwca mBank zakończył przetarg dotyczący jego obsługi public relations w Polsce, Czechach i na Słowacji – wybrał w nim agencję Solski Communications.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Grey Group Poland i Energy BBDO będą obsługiwać mBank

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl