SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Grey Group Poland wspiera reklamowo debiut Dealz w Polsce

Należąca do Grupy Pepkor Europe sieć sklepów Dealz debiutuje na rynku polskim. Za wsparcie jej rynkowego debiutu odpowiada agencja Grey Group Poland.

Article

W ramach kontraktu agencja Grey będzie odpowiedzialna za strategię komunikacji marki, przy użyciu wszystkich kanałów komunikacji, w tym internetu, social media i nawigacji w sklepach.

Jest to druga po Pepco marka koncernu Pepcor Europe, która podjęła współpracę z Grey Group.

W piątek 9 lutego sieć sklepów Dealz otworzy swój pierwszy lokal w Polsce. Sklep w ETC Swarzędz będzie nie tylko pierwszym w Polsce, ale i w Europie Środkowo-Wschodniej.

Dealz oferuje klientom produkty znanych marek z różnych branż w konkurencyjnych cenach. W sklepach sieci można kupić m.in. produkty przemysłowe, drogeryjne, kosmetyczne, a także akcesoria domowe i dekoracyjne. Większość asortymentu oferowana jest w cenie 5 zł. 


 
Sieć Dealz należy do Grupy Pepkor Europe, właściciela liderów rynkowych: Pepco w Europie Środkowo-Wschodniej, Poundland w UK i Dealz w Europie Zachodniej.

  • Więcej informacji:
  • Dealz
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Grey Group Poland wspiera reklamowo debiut Dealz w Polsce

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl