SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Grey Group Poland zajmie się obsługą piwa Kasztelan w internecie

Agencja reklamowa Grey Group Poland wygrała przetarg na obsługę marki piwa Kasztelan (produkowanego przez Carlsberg Group) w internecie.

Article

Grey Group Poland przygotuje dla marki Kasztelan nową stronę internetową, a także zajmie się jej bieżącą i kompleksową obsługą. Nowy serwis powstanie od podstaw,  ma zostać uruchomiony jeszcze w czerwcu br.

Firmy nie ujawniają czasu trwania zawartej umowy. Nie podają również nazw pozostałych agencji uczestniczących w przetargu.

W kwietniu Carlsberg wprowadził na rynek piwo Kasztelan w wersji niepasteryzowanej. W styczniu Kasztalan Specjały promowany był w kampanii przygotowanej przez agencje Red8, Highnoon.pl i PHD Media Direction.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Grey Group Poland zajmie się obsługą piwa Kasztelan w internecie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl