Grey Worldwide będzie obsługiwać Totalizator Sportowy

Spośród sześciu agencji, które wystartowały w przetargu na obsługęTotalizatora Sportowego w zakresie świadczenia usług reklamowych,wygrała oferta złożona przez Grey Worldwide Warszawa.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

W przetargu brały także udział Young & Rubicam Poland, JUST,Gruppa 66 Ogilvy, PZL oraz McCann Ericsson.

- Komisja Przetargowa oceniła oferty według następującychkryteriów oceny - cena (waga kryterium 70%) oraz ocena prezentacjaodpowiedzi na zadanie kreatywne (waga kryterium 30%) - informujePiotr Gawron, rzecznik prasowy Totalizatora Sportowego.Umowa z agencją Grey Worldwide Warszawa zostanie podpisana do końcatego roku z opcją przedłużenia do połowy 2009 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu