Grey z globalnym budżetem reklamowym marki Panadol

Agencja reklamowa Grey zdobyła globalny budżet reklamowy należącej do koncernu GlaxoSmithKline marki leku przeciwbólowego Panadol.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Wartość budżetu szacuje się na około 100 milionów dolarów. Grey do tej pory obsługiwała markę Panadol na rynkach azjatyckich, podczas gdy na większości pozostałych rynków (m.in. Wlk. Bryt. i RPA) GSK zatrudniał do tej pory agencję Ogilvy & Mather.

Współpraca Grey z GSK sięga 1955 roku. Agencja pracuje również przy takich należących do koncernu markach jak Aquafresh, Breathe Right, FiberChoice, Polident, Sensodyne i Tums.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady