SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Grill Show trwa

Do 31 lipca br. potrwa akcja „Grill Show” realizowana dla marek Morliny i Pudliszki przez agencję marketingu bezpośredniego Great Open House

Akcja prowadzona, jest począwszy od 2 lipca w kolejne piątki i soboty w wybranych hipermarketach na terenie całego kraju. Celem akcji jest zwiększenie sprzedaży promowanych produktów marek Morliny oraz Pudliszki oraz zapoznanie konsumentów z nową ofertą produktów grillowych Morliny.

„Grill Show” to wspólna akcja promocyjna wybranych produktów firm Morliny oraz Heinz-Pudliszki. „Połączenie sił i budżetów daje większe możliwości, pozwala na zrealizowanie akcji z większym rozmachem, a to z kolei pozwala na osiągnięcie większych efektów – mówi Małgorzata Fuszpaniak starszy specjalista ds. marketingu w firmie Morliny. Dlaczego Heinz-Pudliszki? To dla Morlin dobry partner, przede wszystkim, dlatego, iż produkty firmy Heinz-Pudliszki mają tak samo wysoką jakość jak produkty Morlin. To dla Nas bardzo ważne przy dobieraniu partnerów” – dodaje.

„Grill Show” to animacja sprzedaży połączona z degustacją oraz mechanizmem zakupowym buy&get. Akcja prowadzona jest przy użyciu grilli elektrycznych i obejmuje produkty musztardy i ketchupy Pudliszki oraz kiełbasy Grill Party Morliny czyli  Grill Party z serem, z chilli i z zielonym pieprzem.

Animator, będący główna postacią „Grill Show” podczas pokazu grillowania udziela klientom informacji o produktach Morlin i Pudliszek oraz prowadzi sprzedaż promowanych produktów i komunikuje zasady otrzymywania tzw. „gratisów”. Zdradza ”tajniki kuchni”, prezentuje niestandardowe sposoby przyrządzania potraw, przyciąga uwagę klientów swoim dynamizmem i entuzjazmem. Pokaz grillowania połączony jest z degustacja. „Tworząc koncepcję mechaniki akcji mieliśmy na uwadze głównie to, by akcja wyróżniała się na terenie marketu pośród wielu innych akcji realizowanych w weekendy” – powiedziała Agnieszka Dróżdż Account Manager w Great Open House. Warto dodać, iż Great Open House pracuje dla firmy Morliny jak i dla firmy Heinz-Pudliszki już od dłuższego czasu.

„Współpracujemy z Agencją GOH od lutego 2003 roku. Agencja przeprowadziła dla nas szereg ogólnopolskich działań promocyjnych dla naszych głównych kategorii: koncentrat, ketchupy, sosy i warzywa - głównie animacje sprzedaży oraz nietypowe degustacje. – powiedziała Agnieszka Wrzesińska, Promotion & Display Junior Manager z Heinz Polska.  – W naszej ocenie Agencja GOH jest bardzo sprawna organizacyjnie, jej atutem jest profesjonalizm i umiejętność rozwiązywania bieżących problemów. Dzięki stałej współpracy hostessy uczestniczące w akcjach promocyjnych dobrze znają produkty i specyfikę naszej firmy. Współpracę z firmą Morliny uważamy za udaną - Morliny pasują do wizerunku Pudliszek ze względu na wysoką jakość i uzupełnianie się produktów : nie można  przecież zjeść kiełbaski bez ketchupu lub musztardy”  - dodaje.

„Grill Show” potrwa do końca lipca. We wrześniu Morliny planują wsparcie promocyjne dla 4 nowych smaków popularnych „berlinek”: ze szczypiorkiem, z papryką ostrą, z papryką łagodną i z serem. Z tej okazji przygotowywana jest duża akcja degustacyjna.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Grill Show trwa

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl