SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Group One kupuje większość udziałów w software house LIKE.agency

Grupa komunikacyjna Group One wspólnie z hmmh AG, niemiecką agencją należącą do Serviceplan Group, kupuje większość udziałów w polskim software house LIKE.agency. Transakcja ma wzmocnić kompetencje SalesTube w obszarze budowy i rozwoju sklepów e-commerce oraz zacieśnić współpracę z Serviceplan Group.

od lewej: Joanna Czekaj, Łukasz BiałonogaArticle

Firma hmmh Polska będzie oferować swoje usługi nie tylko na rynku Europy Środkowo-Wschodniej, ale też realizować projekty dla klientów z Europy Zachodniej. Współwłaściciel LIKE.agency Łukasz Białonoga utrzyma dotychczasowe stanowisko CEO i będzie raportować do Joanny Czekaj, managing director Salestube.

Firma podkreśla, że dla Group One poszerzanie kompetencji e-commerce to strategiczny kierunek rozwoju.

- Nasze cele akwizycyjne są proste: chcemy wzmocnić ofertę full-service dla e-commerce nie tylko w Polsce, ale też w całej Europie. Cieszymy się, że nastąpi to we współpracy z ekspertem w tej dziedzinie, jakim jest hmmh. Kompetencje naszego partnera w obszarze rozwiązań Shopware, czyli wiodącej platformy dla sklepów internetowych w Niemczech, będą niezwykle cenne we wprowadzaniu tego rozwiązania na szeroką skalę na rynku polskim jako alternatywy dla Magento - komentuje Marek Żołędziowski, CEO Group One.

LIKE.agency jest wrocławskim software house z 13-letnim doświadczeniem skupionym na wdrożeniach e-commerce. Agencja działa między innymi z platformami Shopware, Magento, Woocommerce czy Presta Shop.

- Połączenie sił z Group One i hmmh AG to dla nas bardzo ważny krok. Z jednej strony gruntuje on naszą pozycję lidera na polskim rynku e-commerce, a z drugiej pozwoli na prowadzenie projektów dla klientów hmmh za granicą. Jestem pewien, że każda strona odniesie z tej transakcji wiele korzyści - mówi Łukasz Białonoga, CEO LIKE.agency.

Agencja hmmh od ponad 25 lat rozwija usługi e-commerce, wspierając cyfrową transformację biznesu w zakresie strategii, procesów, technologii i contentu. Markę tworzy interdyscyplinarny zespół ponad 300 ekspertów, który rocznie generuje ponad 25 milionów euro przychodu.  Wśród klientów hmmh AG znajdują się takie firmy jak Tchibo, bonprix, OTTO czy Decathlon .

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Group One kupuje większość udziałów w software house LIKE.agency

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl