SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

GroupM w Rosji zmienia nazwę na Group4Media

Sieć GroupM (należy do WPP) działająca w Rosji zmieni nazwę na Group4Media. To efekt przeniesienia przez WPP rosyjskich aktywów na lokalne kierownictwo. Nowe nazwy będą mieć także agencje MediaCom, Mindshare i Wavemaker.

Maria KolosovaArticle

Holding WPP już w marcu zdecydował, że w związku z inwazją Rosji na Ukrainę zaprzestaje prowadzenia działalności na terenie Federacji Rosyjskiej. Kilka dni temu poinformowano z kolei, że firma przenosi swoje rosyjskie aktywa do lokalnego kierownictwa,  a działające tam agencje będą w związku z tym działać pod nowymi markami.

W wydanym właśnie komunikacie prasowym przekazano, że transakcja przeniesienia rosyjskich aktywów GroupM do lokalnego kierownictwa została sfinalizowana. W związku z tym GroupM w Rosji zmieni nazwę na Group4Media.

Zmienią się również nazwy agencji wchodzących w skład holdingu w Rosji. Mindshare stanie się Mediamind, Mediacom stanie się Mediasystem, a Wavemaker będzie działać pod marką Mediamaker.

Teraz firma pracuje nad nowym brandingiem dla holdingu i agencji - wkrótce wprowadzi zmiany na rynek.

- Tak jak poprzednio, pozostajemy w kontakcie z naszymi zagranicznymi kolegami, kontynuujemy pracę zgodnie z przyjętymi standardami międzynarodowymi i rosyjskimi oraz w pełni wypełniamy nasze zobowiązania wobec naszych klientów i partnerów. O to właśnie chodzi w naszych nowych markach. Group4Media to wszystko dla mediów i komunikacji, a 4M to cztery marki z naszym branżowym DNA - powiedziała Maria Kolosova, prezes Group4Media.

 

 

Dołącz do dyskusji: GroupM w Rosji zmienia nazwę na Group4Media

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl