SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Grupa Bauer Media wprowadza nową identyfikację wizualną

Grupa Bauer Media w czwartek wprowadziła nową identyfikację wizualną. Nowy branding stanowi zdaniem firmy ważny krok w jej transformacji i został opracowany przez agencję MUTABOR. Ma na celu stworzenie nowego, świeżego wyglądu przy jednoczesnym zachowaniu kluczowych elementów istniejącej identyfikacji, oddając hołd długiej historii firmy.

Grupa podkreśla, że w ostatnich latach Bauer zdywersyfikował swoje portfolio biznesowe, przekształcając się z niemieckiego wydawnictwa w międzynarodowy koncern medialny. Zajmuje wiodącą pozycję w branży wydawniczej i audio w całej Europie, a jednocześnie inwestuje w inne obszary działalności, takie jak gazety i porównywarki internetowe.

Nowa identyfikacja wizualna ma odzwierciedlać sposób, w jaki firma ewoluowała w czasie i ambicję dalszego przyspieszania jej transformacji, z wyraźnym naciskiem na cyfryzację. Inne elementy dotychczasowej transformacji obejmowały ponowne zdefiniowanie celu, misji i wartości firmy.

Yvonne Bauer, CEO grupy, mówi: „Jesteśmy niezwykle dumni, że możemy zaprezentować nowy branding, który podkreśla dotychczasową drogę transformacji, zachęcając nas do kontynuowania naszych wysiłków, jednocześnie celebrując prawie 150-letnie dziedzictwo Firmy. Dążymy do uwolnienia pełnego potencjału naszej działalności, naszych marek i naszych pracowników. Nowa identyfikacja wizualna wzbogaci nasz profil korporacyjny i poprawi wiarygodność naszej marki dzięki wspólnemu poczuciu celu i wartości”.

CCO i współzałożyciel MUTABOR, Heinrich Paravicini, mówi: „To była przyjemność być częścią procesu transformacji Grupy Bauer Media. Wspólnie stworzyliśmy nowoczesny projekt, który przejawia się w każdym aspekcie wzornictwa, obrazując nową generację Grupy Bauer Media – kreatywnej potęgi, która docenia różnorodność, inspiruje innych i wzbogaca codzienne życie na zupełnie nowym poziomie”.

Firma podkreśla, że dzięki natychmiast rozpoznawalnemu logo, wyrazistym kolorom, prostej typografii i obrazom skoncentrowanym na ludziach, nowa marka zapewnia bardziej współczesny wygląd i styl firmie, która w 2025 roku będzie obchodzić 150. rocznicę powstania. W ciągu najbliższych 12 miesięcy branding zostanie wdrożony we wszystkich kluczowych miejscach, począwszy od stron internetowych, kont w mediach społecznościowych i przestrzeni biurowych.

Działająca w Polsce część grupy, Wydawnictwo Bauer, w ub.r. zwiększyła przychody o 2 proc., a przy wzroście wydatków operacyjnych o prawie jedną piątką jego zysk netto zmalał z 98,93 do 67,21 mln zł.

Dołącz do dyskusji: Grupa Bauer Media wprowadza nową identyfikację wizualną

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Fagata
To jest nowe? To jest chyba stockowe czy pinterestowe, ale nowe - nie
odpowiedź
User
fak
przypudrowane dziadostwo to wciaz dziadostwo
odpowiedź
User
Miłego weekendu
Gdy patrzymy na logo, widzimy "B". Teraz obróćmy obraz o 90* w lewo i widzimy "M". Następnie znów obróćmy o 90* w lewo i widzimy "G".

Razem daje to BMG czyli Bauer Media Group.

Jeśli sprawdziłeś i tak jest faktycznie, daj temu komentarzowi łapkę w górę.
odpowiedź