SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Szefowa marketingu szybko żegna się z „Dziennikiem Gazetą Prawną”. „Nie pasuję do kultury tej organizacji”

Małgorzata Golińska nie jest już dyrektorką marketingu Grupy DGP (Infor). W firmie pracowała trzy miesiące.

Małgorzata GolińskaMałgorzata Golińska

Wiem już, że stanowczo nie pasuję do kultury tej organizacji. Obecnie poszukuję nowych szans zawodowych – mówi Wirtualnemedia.pl Małgorzata Golińska.

Infor sprawy nie komentuje. Nie ma planów zatrudnienia nowej osoby na to stanowisko, bo zmieniła się struktura.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Obecnie Centrum Marketingu DGP i Centrum Marketingu Grupy Inforlex działa jako jeden podmiot w strukturze Inforu. Kieruje nim dotychczasowa dyrektor Centrum Marketingu Grupy Inforlex Krystyna Wieczorkiewicz – informuje nas Infor.

To nie jedyna zmiana w Inforze. W poniedziałek informowaliśmy, że Krzysztof Jedlak odchodzi ze stanowiska redaktora naczelnego „Dziennika Gazety Prawnej”. Z tytułem był związany od 2012 roku.

Dołącz do dyskusji: Szefowa marketingu szybko żegna się z „Dziennikiem Gazetą Prawną”. „Nie pasuję do kultury tej organizacji”

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Media Insider
No ale to od początku było wiadomo, że kariera Gosi nie potrwa tam długo. I to nie jej wina, ale wielkich śmiałych celów z kosmosu, tej wizji szaleńca która od kilku lat przedstawia RP, a do której nie zbliżył się choćby o metr. Nikt o zdrowych zmysłach, nikt niezdesperowany nie przyjdzie z nim pracować.
odpowiedź
User
XYZ
Nie można pasować do czegoś, czego nie ma...
odpowiedź
User
ABC
Nie można pasować do czegoś, czego nie ma...
A jak moze być kultura organizacji skoro zarządza nią emerytowana kadrowa?
odpowiedź