Grupa Eurozet znów podnosi ceny reklam

Średnio o 4 proc. wzrosną od września ceny reklam pakietów, sieci i wybranych stacji radiowych w Grupie Eurozet. To już druga podwyżka w tym roku.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Grupa Eurozet znów podnosi ceny reklam
(fot. Eurozet)

Z początkiem września br. Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki reklam pakietów, sieci i wybranych stacji radiowych. Nadawca zaznacza, że wpływ na tę decyzję miała dobra koniunktura na rynku reklamy radiowej oraz systematycznie rosnące wyniki słuchalności stacji należących do Grupy.

Zmiana średnich cen reklam w pasmach w godzinach 6-20 w całym tygodniu dla pakietów Audio ZET Boost i Audio ZET wyniesie 4 proc., a dla samego Radia ZET - 3,9 proc.

Dobra koniunktura na rynku reklamy radiowej oraz rosnąca siła naszych produktów pozwala nam dynamicznie reagować na ruchy konkurencji - komentuje podwyżkę Maciej Moszczyński, dyrektor biura reklamy Grupy Eurozet.

Według Kantar Media w pierwszym półroczu 2024 roku Grupa Eurozet osiągnęła bardzo dobrą dynamikę sprzedaży. Jej przychody wzrosły cennikowo o 20 proc. rok do roku, przy 9-procentowej dynamice dla całego rynku radiowego. 

Będzie to już druga podwyżka cen reklam w Grupie Eurozet. Pod koniec kwietnia ceny podniesiono średnio o 5 proc. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję