Grupa Eurozet znów podnosi ceny reklam

Średnio o 4 proc. wzrosną od września ceny reklam pakietów, sieci i wybranych stacji radiowych w Grupie Eurozet. To już druga podwyżka w tym roku.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Grupa Eurozet znów podnosi ceny reklam
(fot. Eurozet)

Z początkiem września br. Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki reklam pakietów, sieci i wybranych stacji radiowych. Nadawca zaznacza, że wpływ na tę decyzję miała dobra koniunktura na rynku reklamy radiowej oraz systematycznie rosnące wyniki słuchalności stacji należących do Grupy.

Zmiana średnich cen reklam w pasmach w godzinach 6-20 w całym tygodniu dla pakietów Audio ZET Boost i Audio ZET wyniesie 4 proc., a dla samego Radia ZET - 3,9 proc.

Dobra koniunktura na rynku reklamy radiowej oraz rosnąca siła naszych produktów pozwala nam dynamicznie reagować na ruchy konkurencji - komentuje podwyżkę Maciej Moszczyński, dyrektor biura reklamy Grupy Eurozet.

Według Kantar Media w pierwszym półroczu 2024 roku Grupa Eurozet osiągnęła bardzo dobrą dynamikę sprzedaży. Jej przychody wzrosły cennikowo o 20 proc. rok do roku, przy 9-procentowej dynamice dla całego rynku radiowego. 

Będzie to już druga podwyżka cen reklam w Grupie Eurozet. Pod koniec kwietnia ceny podniesiono średnio o 5 proc. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]