SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Grupa Mokate finalizuje trzy przetargi reklamowe

Grupa Mokate, producent kaw tej marki oraz herbaty Loyd jest w trakcie rozstrzygania trzech przetargów reklamowych, w których wybierze agencje do współpracy.

Michal MareckiArticle

Michał Marecki, dyrektor marketingu Grupy Mokate przekazał w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że obecnie finalizowane są trzy przetargi reklamowe.

Dotyczą one scenariuszy spotów telewizyjnych dla poszczególnych marek należących do Mokate. Ich szczegółów nie ujawnia. Wiadomo, że do każdego z nich zaproszono po 4 agencje reklamowe a wybór zwycięzców ma nastąpić jeszcze w sierpniu.

- Jeżeli chodzi o aktywność to stawiamy na multi-channel brand storytelling. Chcemy efektywnie dotrzeć do grupy docelowej i optymalizować środki wydawane na komunikację oraz z powodzeniem konkurować z markami o ugruntowanej świadomości i wyrazistym wizerunku - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Michał Marecki.

Funkcję dyrektora marketingu Mokate pełni od niedawna. Na stanowisku tym zastąpił Agnieszkę Janikowską.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Grupa Mokate finalizuje trzy przetargi reklamowe

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl