Grupa OMD rozwija obszar data science

Do agencji badawczej Annalect (Grupa OMD), której liderką jest Alicja Miklaszewska-Kowalczuk, dołączyły dwie ekspertki: Agata Charzyńska oraz Natalia Makuła. W zespole utworzono także nowe stanowisko lead of Data Science, które objęła Marta Jasiewicz – Badowska.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Grupa OMD rozwija obszar data science
u góry: N Makuła, M. Jasiewicz; na dole: A. Miklaszewska, A. Charzyńska

Kluczowym zadaniem rozbudowanego zespołu Annalect jest rozszerzenie wachlarza realizowanych projektów badawczych w obszarze analitycznym oraz wdrożenie nowoczesnych algorytmów służących do oceny efektywności kampanii mediowych.

- Skuteczne dotarcie do konsumenta, zdobycie jego uwagi oraz dostarczanie usług i produktów, które spełnią jego oczekiwania, to kluczowe wyzwania współczesnych marketerów. Niesie to za sobą oczywisty wzrost w zapotrzebowaniu na działania z obszaru analityki danych. Koncentracja na udoskonalaniu oferty badawczo-analitycznej oraz wdrożenie nowoczesnych rozwiązań oraz zaawansowanych algorytmów, pozwoli nam jeszcze szybciej reagować na potrzeby naszych klientów, a co za tym idzie, podnosić skuteczność i precyzyjność w dotarciu do konsumentów - komentuje Alicja Miklaszewska-Kowalczuk, managing director w Annalect.

Jak podano w komunikacie "wzmocnienie obszaru data science jest odpowiedzią Grupy OMD na zmieniające się potrzeby marketerów. Zadaniem zespołu Annalect jest dostarczanie klientom komplementarnego wsparcia w zakresie analizy danych, technologii ich przetwarzania oraz strategii rozwoju produktów i usług".

Marta Jasiewicz- Badowska, lead data scientist ma doświadczenie w zakresie analityki, które nabywała pracując jako commercial analyses manager w koncernie farmaceutycznym Apotex Inc. oraz w Aurovitas Pharma Polska na stanowisku data science manager. W Annalect zajmuje się współpracą z kluczowymi klientami agencji oraz odpowiada za opracowanie i implementację innowacyjnych rozwiązań analitycznych na potrzeby wszystkich obsługiwanych marek.

Dr Agata Charzyńska, data science manager przed dołączeniem do Annalect pracowała jako statystyk w Instytucie Biologii Doświadczalnej PAN, Instytucie Medycyny Doświadczalnej i Klinicznej PAN oraz w Urzędzie Komisji Nadzoru Finansowego. W Annalect odpowiada za obsługę projektów z zakresu analityki predykcyjnej oraz consulting w obszarze CRM.

Natalia Makuła, Data Science manager karierę rozpoczynała w sektorze bankowym jako specjalista w Departamencie Ryzyka Banku Millennium w Zespole Modelowania Ryzyka. W Annalect odpowiada za projekty z obszaru MMM oraz rozwój narzędzi w obszarze atrybucji zarówno digitalowej, jak i omnichannelowej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?