SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Grupa Onet.pl oczekuje wzrostu rynku reklamy internetowej

Grupa Onet.pl spodziewa się, że rynek reklamy internetowej wzrośnie w 2006 roku do 210 mln zł, stanowiąc 4% wartości netto krajowego rynku reklamy.

Podała spółka w opublikowanym w piątek raporcie za czwarty kwartał ub. roku.

„Rynek reklamy internetowej jest obecnie najbardziej dynamicznie rozwijającym się segmentem polskiego rynku reklamy ogółem” – podano w komunikacie.

Grupa Onet.pl zacytowała szacunki IAB Polska, według których w 2004 roku wartość netto rynku reklamy on-line osiągnęła 87 mln zł (ok. 2% całego rynku reklamy), a w 2005 roku mogła wzrosnąć do 134-150 mln zł, co powinno stanowić już około 3% całości rynku.

„Onet.pl, w oparciu o prognozy IAB Polska, szacuje, że wartość rynku reklamy on-line w 2006 roku może osiągnąć 210 mln zł, co może stanowić około 4% wartości netto krajowego rynku reklamy” – podano w raporcie.

Według szacunków domu mediowego Starlink, polski rynek reklamy wzrośnie w 2006 roku o ponad 10% do ponad 5,5 mld zł. Najszybciej będą rosnąć wydatki na reklamę w internecie – o ponad 52%.

W 2005 roku grupa miała 14,18 mln zł zysku wobec 27,61 mln zł zysku rok wcześniej przy obrotach odpowiednio 85,02 mln zł wobec 63,45 mln zł.

Dołącz do dyskusji: Grupa Onet.pl oczekuje wzrostu rynku reklamy internetowej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl