SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Grupa TVN przejmuje zarządzanie Travel Channel i Food Network

Od stycznia przyszłego roku Grupa TVN będzie odpowiedzialna za nadawanie na polskim rynku stacji lifestylowych Travel Channel i Food Network, należące do Scripps Networks Interactive, właściciela TVN.

TVN Media zajmie się kompleksową obsługą marketingową tych kanałów, a także sprzedażą reklam w Travel Channel. Znajdą się one w ofercie Premium TV. Za sprzedaż reklam w Food Network będzie odpowiedzialny Polsat Media.

Travel Channel to brytyjski kanał dokumentalny o profilu podróżniczym, skierowany do podróżników, miłośników przygód i dalekich wypraw. W Polsce Travel Channel jest dostępny od 1998 roku. Stacja emituje zagraniczne formaty.

W styczniu Travel Channel pokaże m.in. „Wyprawę w nieznane - śladami Yeti”, „Muzealne tajemnice” i „W bikini na stoku”. Oferta programowa kanału będzie wzbogacana o lokalne produkcje o najpiękniejszych regionach Polski i formach wypoczynku.

Kulinarno-lifestylowy kanał Food Network skierowany jest do pasjonatów gotowania. Stacja obecnie funkcjonuje pod nazwą Polsat Food Network i tak pozostanie jeszcze do stycznia 2017 roku. Na polskim rynku kanał wystartował w listopadzie 2012 roku jako wspólny projekt Scripps Networks Interactive i Telewizji Polsat. Na początku był dostępny tylko w ofercie Cyfrowego Polsatu, a z czasem dystrybucja poszerzyła się o kablówki.

Styczniowa premiera kanału to program „Zasadzka na restaurację”, w którym William Degel pomoże właścicielom podupadających restauracji, którzy próbują odkryć problemy swoich firm i szukają dla nich ratunku. Dodatkowo Food Network pokaże premierowe serie znanych z anteny reality-show takich jak „Posiekani” oraz „Sklepowy Turniej Guy’a”.

Kanały Tavel Channel i Food Network pochodzą z biblioteki Scripps Networks Interactive (SNI). W portfolio SNI znajduje się również HGTV, którego polska wersja wystartuje 7 stycznia 2017 roku.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w listopadzie br. udział Food Network w rynku telewizyjnym wyniósł 0,01 proc., a Travel Channel - 0,14 proc.

Dołącz do dyskusji: Grupa TVN przejmuje zarządzanie Travel Channel i Food Network

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
lil
w NC+ nie ma Food, ale słyszałam, że mała strata, Kuchnia + ciekawsza i programy bardziej aktualne.
odpowiedź