SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Grupa Żywiec odcina się od reklam Lay's Strong

Grupa Żywiec poinformowała, że nie ma nic wspólnego z kampanią reklamową chipsów Lay's Strong. Akcja przebiega pod hasłem "Należy popić piwem" nawiązującym do marki kontrolowanej przez tę firmę.

Grupa Żywiec, zarządzająca marką piwa Strong, poinformowała w specjalnym oświadczeniu, że nie ma jakiegokolwiek związku z chipsami Lay's Strong i ich telewizyjną kampanią reklamową, dlatego nie ponosi za nie odpowiedzialności. Firma wyraziła swoje stanowisko, ponieważ w akcji zawarte są elementy, takie jak czcionka i kolorystyka nazwy Lay's Strong oraz hasło "Należy popić piwem", nasuwające takie skojarzenia.

laysstrong

"Reklama chipsów Strong emitowana jest przed godziną 20, niejednokrotnie w czasie antenowym przeznaczonym dla dzieci. Grupa Żywiec S.A. jako firma odpowiedzialna społecznie nie realizuje produkcji reklam ani ko-produkcji z produktami skierowanymi i dostępnymi dla osób nieletnich" - zaznacza Sebastian Tołwiński, rzecznik prasowy Grupy Żywiec SA.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Grupa Żywiec odcina się od reklam Lay's Strong

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl