SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Gruppa66 Ogilvy dla BP Ultimate

W poniedziałek, 17 stycznia br. rusza kampania ATL przygotowana przez agencję Gruppa66 Ogilvy dla BP Polska

Celem kampanii jest poinformowanie o paliwach BP Ultimate wprowadzonych na polski rynek na początku grudnia 2004 r. Reklamy będą ukazywać się w telewizji, radio, prasie oraz na nośnikach zewnętrznych do końca kwietnia br.

Główny przekaz kampanii mówi o BP Ultimate jako paliwach nowej generacji, które gwarantują większą wydajność i mniejsze zanieczyszczenie środowiska. Dostępne w wersji BP Ultimate Diesel i BP Ultimate 98, paliwa BP Ultimate zwiększają moc silnika, utrzymują go w czystości, redukują zużycie i są bardziej przyjazne środowisku (mniejsza emisja zanieczyszczeń do środowiska). Przeznaczone są dla wszystkich użytkowników samochodów, firm transportowych oraz kierowców zawodowych.

Kampania ATL BP Ultimate obejmie telewizję, radio, prasę oraz outdoor. Pierwsze reklamy pojawią się w telewizji (TVP, Polsat, TV4, TVN i TVN7) i radio w poniedziałek 17 stycznia. Dodatkowo zostaną wykorzystane niszowe stacje telewizyjne - Canal+ oraz Discovery Channel. Kampania telewizyjna potrwa do 6 marca, natomiast radiowa zakończy się w połowie lutego. Reklamy prasowe będą ukazywać się od końca stycznia do połowy marca br. Najdłużej widoczna będzie kampania outdoorowa - od początku lutego do końca kwietnia.

W kampanii BP Ultimate Gruppa66 Ogilvy dokonała adaptacji reklam przygotowanych przez brytyjski oddział Ogilvy & Mather. Za polską wersję kampanii odpowiedzialni są Robin Weeks (dyrektor kreatywny), Jacek Dyga (dyrektor artystyczny) oraz Ireneusz Broda (copywriter). Działania agencji dla BP Polska koordynują Olga Sobieraj (Group Account Director) oraz Anna Bielecka (Senior Account Executive) z działu obsługi klienta. Media zaplanował i kupił MindShare.

Współpraca Gruppa66 Ogilvy z BP Polska rozpoczęła się w 2000 roku. Początkowo większość zrealizowanych wspólnie kampanii ATL i BTL dotyczyła programu lojalnościowego BP partnerclub. W roku 2003, z okazji połączenia w Polsce sieci BP i Aral, zrealizowana została lokalnie pierwsza kampania wizerunkowa połączona z produktową kampanią dotyczącą kolejnej edycji programu BP partnerclub. Rok 2004 zaowocował, zrealizowaną również lokalnie, kampanią na temat jakości paliw BP "Tankuj bez obaw".

Dołącz do dyskusji: Gruppa66 Ogilvy dla BP Ultimate

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl