Gry wideo a sponsoring

38 proc. konsumentów grających w gry wideo przeznacza na tego typu rozrywkę co najmniej tyle samo czasu co na oglądanie telewizyjnych relacji z rozgrywek w ramach tych samych dyscyplin sportowych.

fp
fp
Udostępnij artykuł:

Tak wynika z badania TNS ESPN Sports Poll przeprowadzanego we współpracy z firmą Electronic Arts, analizującego comiesięczne zachowania i podobieństwa między tradycyjnymi fanami sportu a użytkownikami sportowych gier wideo.

Wyniki badania sugerują, że sporo tracą zainteresowani sportowymi treściami reklamodawcy, którzy nie angażują się w reklamy w grach.

Przeciętny fan sportu śledzi od sześciu do ośmiu różnych dyscyplin sportowych, w związku z czym marketerzy stoją przed sporym wyzwaniem walcząc o ich uwagę.

Statystyczny kibic jest także "zagorzałym" fanem od dwóch do sześciu dyscyplin i kierowane do tej grupy konsumentów kampanie marketingowe mają większe szanse bycia przez nich zauważonymi.

Z badania wynika również, że zdaniem trzech na czterech fanów sportu reklamy w grach wideo odgrywają znaczącą rolę we wzmocnieniu aktywności sponsoringowej danej firmy w świecie rzeczywistym.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]