SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Grzegorz Bałkowiec szefem marketingu w Grupie Energa, odszedł Nikodem Rachoń

Grzegorz Bałkowiec objął stanowisko dyrektora departamentu marketingu w Grupie Energa - ustalił serwis Wirtualnemedia.pl. Zastąpił Nikodema Rachonia.

Grzegorz Bałkowiec Article

Informacje o nowym dyrektorze marketingu potwierdziło nam biuro prasowe Grupy Energa. Nie podało jednak szczegółowych informacji na ten temat.

Z naszych informacji wynika, że Grzegorz Bałkowiec na stanowisku dyrektora departamentu marketingu firmy zastąpił Nikodema Rachonia, który odszedł z zajmowanego stanowiska.

Rachoń funkcję tę pełnił od kwietnia 2019 roku. W Enerdze pracował od 201 roku. Zaczynał jako key marketing&communication expert. Potem kolejno zajmował stanowiska: director of brand management, deputy director marketing department, head of CSR.

Grzegorz Bałkowiec w Grupie Energa pracuje od blisko 2 lat. Dotychczas był wicedyrektorem departamentu marketingu i komunikacji. Przed rozpoczęciem pracy w Grupie Energa był m.in. project managerem w firmie Redefine.

Jest absolwentem agronomii i agrobiznesu w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.

Zmiany we władzach Energi

Pod koniec grudnia ub.r. prezesem Energa SA został Jacek Goliński, a wiceprezesem ds. komunikacji Adrianna Sikorska. W zarządzie spółki z poprzedniego składu pozostali wiceprezesi Jacek Kościelniak, Grzegorz Ksepko i Dominik Wadecki.

W styczniu szefem biura prasowego firmy został Krzysztof Kopeć, zastępując Klaudiusza Pobudzina.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Grzegorz Bałkowiec szefem marketingu w Grupie Energa, odszedł Nikodem Rachoń

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl