Grzegorz Paraska i Michał Koncikowski zasilili dział kreacji 180heartbeats + Jung v Matt

Do działu kreacji agencji 180heartbeats + Jung v Matt dołączyli senior copywriter Grzegorz Paraska i senior art director Michał Koncikowski.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Team Paraska & Koncikowski wzmocnił zespół dyrektora kreatywnego Bartłomieja Walczuka. 12-osobowym działem kreacji zarządza chief creative officer Mikołaj Sadowski.

Poprzednio jako team Paraska i Koncikowski pracowali w Brasil, gdzie zajmowali się projektami dla marek TUI, Netia, Black Red White i Marvipol. Wcześniej, w agencji Icon Advertising Unlimited, przygotowywali reklamy BTL Ery (obecnie T-Mobile). Łącznie, współpracują od 12 lat.

Grzegorz Paraska w latach 1992 - 2002 był związany z Zespołem Filmowym Skurcz, działającym w kinie offowym. Jest autorem hasła reklamowego Ery "Ciesz się radością".

Michał Koncikowski jest artystą graffiti, tworzy pod pseudonimem FreshOne. Tworzy również plakaty drukowane metodą sitodruku oraz risografii. Od kilku lat jest związany z Brain Damage Gallery.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami