SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Grzegorz Waliczek nie pracuje już w FCB Bridge2Fun

Z agencją reklamową FCB Bridge2Fun rozstał się Grzegorz Waliczek, dyrektor kreatywny odpowiedzialny za prace dla T-Mobile. Marketer w styczniu zakończył współpracę z FCB Bridge2Fun.

Grzegorz WaliczekArticle

Informację potwierdza portalowi Wirtualnemedia.pl CEO FCB Bridge2Fun, Rafał Baran. Nie komentuje jednak, czy oprócz Waliczka zespół agencji opuścili inni pracownicy obsługujący T-Mobile.

Grzegorz Waliczek pracował w FCB Bridge2Fun od czerwca 2015 roku jako creative director. Wcześniej był związany z Grey Group Poland jako deputy creative director (w latach 2000-2005 oraz 2007-2013) oraz Scholz and Friends Warsaw (w latach 2005-2007).

FCB Bridge2Fun traci obsługę T-Mobile

Przypomnijmy, że w rozstrzygniętym w styczniu przetargu na obsługę reklamową T-Mobile wybrał agencję DDB&Tribal. Natomiast FCB Bridge2Fun pracowała dla marketera od jesieni 2015 roku - początkowo jako agencja wspomagająca (funkcję głównej agencji pełniła Leo Burnett). Rok później przejęła w całości odpowiedzialność za kreację reklam ATL-owych telekomu.

Od wiosny ub.r. w reklamach sieci pojawiała się dziennikarka Dorota Wellman.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Grzegorz Waliczek nie pracuje już w FCB Bridge2Fun

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl