Grzegorz Zawierucha ambasadorem kampanii "Polskie mięso karmi zmysły"

Związek Polskie Mięso rusza z tegoroczną, piątą edycją ogólnopolskiej kampanii promocyjno-informacyjnej „Marka Polskie Mięso - Polska Smakuje”. Akcja prowadzona jest pod hasłem "Polskie mięso karmi zmysły", a jej ambasadorem został kucharz Grzegorz Zawierucha.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Grzegorz Zawierucha ambasadorem kampanii "Polskie mięso karmi zmysły"

Tegoroczna odsłona kampanii jest kontynuacją prowadzonych od kilku lat działań promujących polskie mięso wieprzowe i drobiowe oraz tworzone z nich przetwory. Celem kampanii jest informowanie konsumentów o walorach odżywczych i ważnej roli mięsa w codziennej diecie.

Działania Związku Polskie Mięso realizowane są pod hasłem "Polskie mięso karmi zmysły" i pokazują, że polskie mięso karmi wszystkie zmysły: wyglądem, smakiem, aromatem, ale też dźwiękiem (skwierczenie w trakcie smażenia czy grillowania).

Ponadto z kampanii można się dowiedzieć, skąd bierze się smak mięsa, co wpływa na jego aromat, a także jak wybierać mięso, jak odpowiednio je przechowywać, przyrządzać i serwować, by było smaczne.

Ambasadorem tegorocznej edycji został kucharz Grzegorz Zawierucha, a obok niego w akcji wezmą udział także ekspertki: prof. dr hab. Agnieszka Wierzbicka, specjalistka w obszarze trendów i nowości dotyczących polskiego mięsa drobiowego i wieprzowego. Ekspertką kampanii „Marka Polskie Mięso - Polska Smakuje” jest również dietetyczka dr Wanda Baltaza.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]