Grzesica w McCann Erickson

Do zespołu strategii McCann Erickson dołączył Jarosław Grzesica.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Będzie pracował nad poszukiwaniem nieszablonowych form kontaktu z odbiorcą oraz budowaniem relacji pomiędzy marką a konsumentami na poziomie stylu życia. Obszar działania Grzesicy, określane formułą „Brand New. Modern Trends”, będzie obejmować zarówno oddziaływanie nowych technologii (np. rozwój nowych mediów), jak i nowe składniki kulturowe wpływające na współczesnych konsumentów - podano w komunikacie.

Jednocześnie Jarosław Grzesica odpowiadać będzie w ramach Grupy McCann za program warsztatowo-szkoleniowy wprowadzający nowe  inspiracje do powstawania strategii, kreacji oraz do pracy z klientami.

Grzesica był wcześniej odpowiedzialny między innymi za strategię life-style’ową dla marki Heyah.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana