Gucci reklamuje się w CNN Style (wideo)

Gucci, jeden z najsłynniejszych producentów dóbr luksusowych, rozpoczął współpracę z CNN Style. Od 9 grudnia stacja emituje pierwszą międzynarodową kampanię marki.

jj
jj
Udostępnij artykuł:

CNN Style będzie emitowało spoty Gucci z tegorocznej, rozpoczętej na jesieni kampanii Bamboo Confidential, zarówno na antenie jak i online przed materiałami CNN Style.

Ponadto na stronie CNN Style wyświetlane będą banery statyczne i flash związane z kampanią kolekcji Bamboo. Współpraca sponsorska nie zawiera żadnego rodzaju product placementu.

Kampania, która wystartowała 9 grudnia, dotrze do widzów z Europy, Bliskiego Wschodu, rejonu Azji i Pacyfiku oraz USA, a reklamy internetowe będą widoczna dla użytkowników CNN.com i CNN Money.

jj
Autor artykułu:
jj
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię