SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Guy Beach globalnym prezesem IPG Mediabrands

Guy Beach, dotychczasowy globalny dyrektor finansowy sieci IPG Mediabrands (należą do niej agencje UM, Initiative, Reprise) awansował na stanowisko globalnego prezesa tej firmy. W dotychczasowej roli zastąpi go Marlene Pelage.

od lewej: Guy Beach, Marlene PelageArticle

Guy Beach na nowym stanowisku będzie odpowiadał za kierowanie operacyjną transformacją sieci medialnej, z naciskiem na zapewnienie elastyczności dla klientów.

Beach był dyrektorem finansowym Mediabrands od dwóch lat. Od ośmiu lat zajmuje stanowiska kierownicze w Mediabrands:globalnego dyrektora handlowego i dyrektora operacyjnego, a wcześniej zajmował stanowiska kierownicze w agencjach UM i Initiative.

W swojej nowej roli globalnego prezydenta będzie miał za zadanie kierowanie transformacją sieci mediów Interpublic, w tym wprowadzanie lepszych sposobów pracy z naciskiem na zwinność i szybkość, a także osiąganie celów zrównoważonego rozwoju na całym świecie.

Na dotychczasowym stanowisku dyrektora finansowego zastąpi go Marlene Pelage, ostatnio dyrektorka finansowa Charles Schwab Bank. W swojej poprzedniej roli zarządzała aktywami o wartości 280 mld USD. Wcześniej zajmowała stanowiska w zarządzaniu ryzykiem i rozwoju strategicznym w Credit Agricole Indosuez w Londynie i Hongkongu.

Pelage będzie zarządzać globalnym IPG Mediabrands P&L, z globalną marką i regionalnymi dyrektorami finansowymi oraz globalnymi kontrolerami w całej sieci IPG Mediabrands, którzy będą jej raportować, a także nadzorować korporacyjne funkcje planowania finansowego i analizy.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Guy Beach globalnym prezesem IPG Mediabrands

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl