SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Gwiazda muzyki latynoskiej Rosalia reklamuje samochody Cupra

Marka samochodów Cupra (grupa  Volkswagen) ogłosiła współpracę z hiszpańską piosenkarką, autorką tekstów i producentką Rosalią. Zapowiedzi w formie plakatów i billboardów pojawiły się m.in. w Barcelonie, Madrycie i Mexico City.

W ramach nawiązanej współpracy hiszpańskiej marki z Rosalíą powstała kampania, która podkreśla, czym jest CUPRA od A do Z. Do działań wykorzystano nową wersję utworu „Abcdefg”, piosenki pochodzącej z nagrodzonego statuetką Grammy albumu MOTOMAMI.

W ramach wspólnych działań pomiędzy marką Cupra a hiszpańską piosenkarka Rosalią, jej utwór pt. "Abcdefg" zyskał nowe, świeższe spojrzenie. Przygotowano również materiał wideo, którego premiera odbyła się podczas finałowego meczu King’s League na Twitchu. Stanowi on jeden z elementów kampanii. W filmie pojawiają się ambasadorzy marki CUPRA oraz reprezentanci CUPRA Tribe: aktor Daniel Brühl, zawodnicy FC Barcelona – Alexia Putellas, Ansu Fati i Marc ter Stegen, kierowczyni Extreme E Klara Andersson oraz zawodniczka padla Ariana Sánchez.

Nowa współpraca jest rozszerzeniem dotychczasowej kampanii. Pierwsza z zapowiedzi projektu miała miejsce podczas meczu El Clásico w niedzielę, 19 marca. Kolejnym etapem była kampania outdoorowa na ulicach Barcelony, Madrytu i Mexico City. Oprócz billboardów w centrach tych miast pojawiły się plakaty z tajemniczym numerem telefonu, które miały zachęcić przechodniów do rozpoczęcia rozmowy na czacie w aplikacji WhatsApp. Wraz z jej przebiegiem, użytkownicy poznawali kolejne fragmenty kampanii – krótkie klipy z utworu Rosalíi.

Nietypowa muzyczna współpraca

- Rosalía podziela niekonwencjonalny charakter marki Cupra. Podobnie jak my, pochodzi z Hiszpanii, jednak reprezentuje prawdziwie międzynarodowy sposób myślenia. Nasza najnowsza współpraca jest kolejnym przykładem na to, że CUPRA dociera do młodszego pokolenia, które poszukuje nowych inspiracji. Nie mogę się doczekać kolejnych etapów naszych wspólnych działań – stwierdził Sven Schuwirth, dyrektor operacyjny marki Cupra.

Artystka w 2022 roku wydała swój przełomowy, nagrodzony statuetką Grammy album MOTOMAMI. Jedną z najpopularniejszych piosenek na nim jest utwór „Abcdefg”, w którym Rosalía podjęła się stworzenia własnego alfabetu. Teraz zyskał zupełnie nową, niekonwencjonalną perspektywę dzięki współpracy z hiszpańską marką motoryzacyjną.

 

Dołącz do dyskusji: Gwiazda muzyki latynoskiej Rosalia reklamuje samochody Cupra

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl