SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Gwiazdy w kampanii wiosennej ramówki Telewizji Polskiej

Telewizja Polska rozpoczyna kampanię swojej wiosennej ramówki. W akcji są promowane nowe polskie seriale („1920. Wojna i miłość”, „Chichot losu”, „Rodzinka.pl” i „Instynkt”) oraz show „Bitwa na głosy”.

Gwiazdy w kampanii wiosennej ramówki Telewizji Polskiej

Kampania serialu „1920. Wojna i miłość” rozpoczęła się 14 lutego w internecie oraz na outdoorze. Kreację – wykorzystującą wizerunek bohaterów granych przez Tomasza Borkowskiego, Kubę Wesołowskiego, Wojciecha Zielińskiego i Karolinę Chapko – przygotowało Biuro Marketingu TVP.



Kampania „Chichotu losu” będzie prowadzona od 25 lutego w prasie, internecie oraz na outdoorze pod hasłem „Jedna chwila zmieni jej życie”, odnoszącym się do przewrotności losu i wewnętrznej przemiany głównej bohaterki. Kreację – opartą na wizerunkach Marty Żmudy-Trzebiatowskiej, Natalii Keber i Jakuba Jankiewicza – przygotowała firma 7sztuk.pl.



Kampania „Instynktu” rozpoczęła się 14 lutego, obejmując outdoor i internet. Twarzą akcji – prowadzonej pod hasłem „Przeszłość. Tajemnica. Zbrodnia” – jest Danuta Stenka. Kreację przygotowało Biuro Marketingu TVP. 



Kampania serialu „Rodzinka.pl” od 24 lutego będzie prowadzona w radiu, prasie i internecie. Kreacja – przygotowana przez Sebastiana Gawła – opiera się na wizerunku Małgorzaty Kożuchowskiej i Tomasza Karolaka oraz trójki dzieci grających w serialu. 



Natomiast w kampanii show „Bitwa na głosy” wykorzystywane są dwa layouty pokazujące gwiazdy tego programu w roli gladiatorów. Pierwszy przedstawia Urszulę Dudziak, Krzysztofa Cugowskiego, Michała Wiśniewskiego i braci Golców, a drugi – Halinę Młynkovą, Nataszę Urbańską, Piotra Kupichę i Macieja Miecznikowskiego. Kreację kampanii – prowadzonej od 14 lutego na outdoorze – przygotowało Biuro Marketingu TVP. 


Wszystkie te działania będą prowadzone do końca marca. Planowaniem mediów na ich potrzeby zajął się dom mediowy Maxus.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Gwiazdy w kampanii wiosennej ramówki Telewizji Polskiej

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
yhu
Ohyda....to wszystko..TVP dno
8 8
odpowiedź
User
pol
TVP kupuje Telekamery...WSTYD...wygrał by TVN, a tego TVP się boi
8 8
odpowiedź
User
Bruce
Jest jakiś postep wobec poprzednich kreacji TVP, ale wciąż do ideału kawałek. Już widać loga kanałów, gorzej z logami programów, z perpzektywy pieszego lub kierowcy raczej uwagi nie przykują.
8 8
odpowiedź