H&M chce sprzedawać w swoich sklepach więcej marek obcych

Sieć sklepów odzieżowych H&M planuje sprzedawać więcej marek innych firm w swoich sklepach oraz w internecie - zapowiedziała dyrektor generalna firmy Helena Helmersson. Chce w ten sposób rywalizować m.in. z takimi platformami, jak Zalando.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
H&M chce sprzedawać w swoich sklepach więcej marek obcych

Już teraz klienci H&M mogą kupować w sklepach tej szwedzkiej firmy obuwie marek takich, jak Adidas i New Balance oraz marek odzieżowych, takich jak szwedzka marka alpinistyczna Klättermusen.

Strategia rynkowa H&M, wprowadzona w zeszłym roku, ma na celu rzucenie wyzwania rywalom internetowym, takim jak Zalando, ASOS i Shein. Kontrastuje to z podejściem konkurencyjnej Zary, która była w stanie lepiej przekonać kupujących do płacenia więcej za ubrania pomimo kryzysu związanego z kosztami życia.

Należąca do Inditexu (ITX.MC) Zara oferuje inne marki tylko w ramach ekskluzywnej współpracy, na przykład z południowokoreańską marką Ader Error i brytyjskim producentem obuwia Clarks.

H&M ma obecnie na swojej platformie internetowej 70 zewnętrznych marek na sześciu rynkach. Firma informuje, że zostało to bardzo dobrze przyjęte przez klientów, dla których brandy te są uzupełnieniem asortymentu H&M.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe