SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

H2O Creative reklamuje nową markę alkoholi Magnat

Agencja H2O Creative odpowiada za reklamowe wsparcie rynkowego debiutu nowej marki alkoholi smakowych Magnat należącej do firmy BZK Alco. Jest to już trzeci - po Bjiorn i Kazimierzu Wielkim - brand tej firmy obsługiwany przez tę agencję.

Article

H2O Creative jest zarówno autorem, jak i realizatorem strategii marki, w tym konceptu kreatywnego oraz materiałów promocyjnych dedykowanych komunikacji in-store’owej.

Komunikacja prowadzona jest pod hasłem „Sztuka łączenia smaków”. Geneza marki Magnat tkwi w tradycji magnackich dworów i kunszcie tamtejszych wytwórców alkoholi. To propozycja dla ludzi, którzy ciekawi świata i nowych doznań, nie boją się łączyć dobrze znanych aromatów z tymi nieoczywistymi.

- Alkohole smakowe to segment, który rok do roku umacnia swoją pozycję na polskim rynku spirytusowym. Co warto podkreślić, po tego typu propozycje sięgają już nie tylko kobiety, które tradycyjnie są kojarzone z tego typu trunkami, ale także mężczyźni. Dlatego w kolekcji marki Magnat znajdują się propozycje zarówno dla fanów delikatniejszych, słodszych smaków, jak i tych, którzy stawiają na wyraźniejsze akcenty. Wierzymy, że i tym razem, wspólnie z H2O Creative uda nam się zbudować atrakcyjną dla konsumentów oraz silną markę - komentuje Andrzej Zalewski, dyrektor marketingu w BZK Alco.

W ofercie alkoholi Magnat znajdują się takie warianty smakowe jak dojrzałe wiśnie z nutą rumu, owoce porzeczki z nutą whisky, gruszki z nutą wanilii, malina i cytryna oraz cytryna i pigwa. Zawierają 32 proc. alkoholu.

Magnat to kolejna marka BZK Alco, dla której pracuje agencja H2O Creative. Wcześniej już realizowała działania reklamowe m.in. dla marki Bjorn oraz dla marki Kazimierz Wielki.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: H2O Creative reklamuje nową markę alkoholi Magnat

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl