H2O Creative rozpoczyna strategiczną obsługę reklamową eSky

Agencja H2O Creative rozpoczęła strategiczna i digitalową obsługę eSky, internetowego agenta turystycznego zajmującego się sprzedażą biletów lotniczych oraz wynajmem samochodów.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
H2O Creative rozpoczyna strategiczną obsługę reklamową eSky

H2O Creative zajmie się zbudowaniem strategii komunikacji, a także przygotowaniem, zarówno pod względem koncepcyjnym jak i realizacji, efektywnościowej kampanii. Współpraca rozpoczęła się na podstawie przeglądu ofert. Jego szczegółów firmy nie ujawniają.

Głównym celem stojącym przed agencją jest zbudowanie komunikacji, która aktywnie wesprze biznes klienta, prezentując w nieszablonowy sposób ofertę i przyciągając w ten sposób nowych użytkowników.

Oprócz przygotowania kampanii, agencja jest również odpowiedzialna za nadzorowanie działań strategicznych dla marki eSky.

- Jako lider Online Travel Agency (OTA) w Polsce, na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej oraz wiodąca OTA w Ameryce Południowej, stawiamy na otwarty dialog z naszymi użytkownikami. Chcemy nie tylko odpowiadać na ich bieżące potrzeby, ale także ich inspirować do tego by spełniali swoje marzenia o odkrywaniu kolejnych zakątków świata. Aby to osiągnąć potrzebujemy partnera, który wskaże nam nową, ciekawą ścieżkę komunikacyjną i będzie potrafił przekuć ją w efektywną kampanię wizerunkową w sieci - mówi Rafał Bartoszewicz, marketing communication director group z eSky Group.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję