SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Hallmark Channel promuje kryminalne wieczory

Od 12 marca Hallmark Channel rozpocznie szerokie działania promujące cykl wieczorów kryminalnych, które realizowane będą pod hasłem: "Mamy Punkt krytyczny. To czego potrzebujemy to Ty!".

W ramach cyklu począwszy od 16 marca od poniedziałku do czwartku stacja emitować będzie drugi sezon serialu "CSI: Kryminalne Zagadki Las Vegas", pierwszy sezon "Punktu krytycznego" oraz trzecia serię produkcji "Prawo i porządek: Sekcja specjalna".

Kampania reklamowa kryminalnych wieczorów obejmie prasę ("Tele Tydzień", "Teleświat", "To & Owo", "Gazeta Telewizyjna" i "Kropka TV", "Pani Domu" i "Olivii"), stacje radiowe (Eska Warszawa, Hit Fm Trójmiasto i RMF Maxx w Krakowie) i kanały tematyczne. Działania prowadzone będą też na portalu nasza-klasa.pl, którego użytkownicy, znajdujący się w grupie docelowej kanału Hallmark, będą mieli szansę zagrania w oryginalną grę kryminalną. Spoty reklamowe emitowane będą również w sieci Multikino i Silver Screen w Warszawie, Trójmieście i Krakowie, a na ulicach tych miast pokażą się citylighty. Na stronie pl.hallmarkchannel.tv zostanie też utworzona specjalna podstrona dedykowana kryminalnym wieczorom.

Działania reklamowe zostały wsparte działaniami public relations, skierowanymi bezpośrednio do dziennikarzy i konsumentów. Dziennikarze zostali zaproszeni do wzięcia udziału w specjalnie przygotowanej psychozabawie, której zadaniem jest sprawdzenie poziomu ich stresu. Ogólne wyniki testów wraz z analizą psychologa zostaną rozesłane do uczestników zabawy i do mediów.

Widzowie kanału Hallmark będą mogli wziąć udział w oryginalnym konkursie, który opublikowany zostanie na łamach tygodnika telewizyjnego "Kropka TV". Idea konkursu oparta jest na wykorzystaniu portretu pamięciowego - jednego z narzędzi pracy detektywa.

Kreacje zostały przygotowane w Londynie, media zakupił Starcom. Autorem i koordynatorem działań PR jest Mmd Corporate, Public Affairs & Public Relations Consultants Poland.

Kampania potrwa do 31 marca.

Wirtualnemedia.pl

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Hallmark Channel promuje kryminalne wieczory

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl