"Halo, Hans!" wygrywał tylko z Dwójką

Emitowany w sobotnie wieczory serial komediowy Polsatu "Halo,Hans!" przegrywał rywalizację z propozycjami filmowymi Jedynki iTVN, ale udało mu się nieznacznie wyprzedzić pod względem liczbywidzów kino Dwójki. W planach jest nakręcenie drugiej seriisitcomu.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Pierwszą serię "Halo, Hans!" obejrzało średnio 1,74 mln osób, audziały Polsatu w rynku podczas emisji serialu wyniosły 16,92 proc.- wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dlaportalu Wirtualnemedia.pl.

W paśmie nadawania serialu Polsat był trzecim kanałem podwzględem udziałów w rynku telewizyjnym. Wyprzedzały go: TVP 1 (2,02mln widzów) i TVN (1,96 mln), a za Polsatem znalazła się TVP 2 (1,7mln). Wszystkie te trzy stacje emitowały w czasie "Halo, Hans!"filmy fabularne.

"Halo, Hans!" przyciągał przed telewizory głównie kobiety,widzów w wieku od 30 do 59 lat, mieszkańców zarówno wsi jak iśrednich i największych miast oraz osoby o wykształceniupodstawowym.

Na reklamach nadawanych wokół serialu Polsat zarobił 5,9 mln zł(dane cennikowe, bez rabatów)."Halo, Hans!" opowiada o dziwnych i szalonych przypadkach agentaHansa Klopssa, uwikłanego w szereg najróżniejszych intryg:miłosnych, politycznych i obyczajowych. W roli głównej występujeBartek Kasprzykowski.

W planach jest nakręcenie drugiej serii sitcomu. W tej chwiliproducent wykonawczy, którym jest należące do ATM Grupy Studio A,jest na etapie przygotowywania scenariuszy. Szczegóły realizacyjnenie są na razie znane.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?