SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Halo, Hans!" wygrywał tylko z Dwójką

Emitowany w sobotnie wieczory serial komediowy Polsatu "Halo, Hans!" przegrywał rywalizację z propozycjami filmowymi Jedynki i TVN, ale udało mu się nieznacznie wyprzedzić pod względem liczby widzów kino Dwójki. W planach jest nakręcenie drugiej serii sitcomu.

Pierwszą serię "Halo, Hans!" obejrzało średnio 1,74 mln osób, a udziały Polsatu w rynku podczas emisji serialu wyniosły 16,92 proc. - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Wszyscy 4+
16 - 49
Data Początek AMR SHR % SHR %
23-02-2008 22:31 1 590 155 16,31% 17,39%
16-02-2008 22:30 1 392 677 14,47% 16,65%
09-02-2008 22:25 1 599 790 15,57% 16,29%
02-02-2008 22:49 1 369 909 14,76% 17,65%
26-01-2008 22:02 1 724 207 15,97% 15,53%
19-01-2008 22:15 2 101 420 17,48% 18,39%
12-01-2008 22:59 928 425 10,91% 9,80%
05-01-2008 22:33 1 914 815 18,46% 21,76%
29-12-2007 22:17 2 033 420 17,73% 17,52%
22-12-2007 22:05 1 995 143 17,20% 16,99%
15-12-2007 23:08 1 913 859 21,53% 19,11%
08-12-2007 22:29 1 876 021 18,09% 16,53%
01-12-2007 22:32 2 223 300 20,44% 20,53%
średnia
1 742 705 16,92% 17,35%

W paśmie nadawania serialu Polsat był trzecim kanałem pod względem udziałów w rynku telewizyjnym. Wyprzedzały go: TVP 1 (2,02 mln widzów) i TVN (1,96 mln), a za Polsatem znalazła się TVP 2 (1,7 mln). Wszystkie te trzy stacje emitowały w czasie "Halo, Hans!" filmy fabularne.


Wszyscy 4+
Stacja AMR SHR %
TVP 1 2 016 958 19,71%
TVN 1 963 523 19,19%
Polsat - Halo, Hans! 1 742 705 16,92%
TVP 2 1 704 406 16,66%

"Halo, Hans!" przyciągał przed telewizory głównie kobiety, widzów w wieku od 30 do 59 lat, mieszkańców zarówno wsi jak i średnich i największych miast oraz osoby o wykształceniu podstawowym.



AFF ADH %
Płeć Mężczyźni 99 47,79%

Kobiety 101 52,21%
Wiek 4- 9 34 2,13%

10- 15 66 5,14%

16 - 19 70 4,34%

20 - 24 70 6,16%

25 - 29 59 5,04%

30 - 34 103 8,00%

35 - 39 141 9,37%

40 - 44 117 7,77%

45 - 49 158 12,41%

50 - 54 153 12,59%

55 - 59 145 10,32%

60+ 92 16,74%
Wlk.miasta Wieś 107 41,24%

< 50 tys. 80 19,08%

50-100 tys. 109 9,73%

100-200 tys. 96 7,68%

> 200 tys. 107 22,28%
Zawód Top management 92 7,57%

Pracownicy szczebla średniego 104 13,39%

Pracownicy fizyczni i rolnicy 128 24,98%

Emeryci 115 29,72%

Inne 73 24,34%
Wykształcenie Podstawowe 120 53,47%

Średnie 97 29,10%

Wyższe 89 10,17%

Inne 52 7,26%



Na reklamach nadawanych wokół serialu Polsat zarobił 5,9 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

"Halo, Hans!" opowiada o dziwnych i szalonych przypadkach agenta Hansa Klopssa, uwikłanego w szereg najróżniejszych intryg: miłosnych, politycznych i obyczajowych. W roli głównej występuje Bartek Kasprzykowski.

W planach jest nakręcenie drugiej serii sitcomu. W tej chwili producent wykonawczy, którym jest należące do ATM Grupy Studio A, jest na etapie przygotowywania scenariuszy. Szczegóły realizacyjne nie są na razie znane.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: "Halo, Hans!" wygrywał tylko z Dwójką

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl