Hand Made autorem nowej kampanii Nutelli

Wystartowała najnowsza kampania produkowanego przez firmę Ferrero kremu Nutella „Nutella Kocha Pieczywo”. Przygotowała ją agencja Hand Made.

BG
BG
Udostępnij artykuł:
Hand Made autorem nowej kampanii Nutelli

Kampania ma podkreślać kultową kombinację pieczywa i kremu Nutella. Akcja ma również walor edukacyjny - na stronie www marki poznać można ciekawostki na temat najchętniej konsumowanych w Polsce rodzajów pieczywa oraz wiele smakowitych, nieoczywistych inspiracji. 

Kampanii towarzyszy loteria Nutella Kocha Pieczywo, która potrwa do 30 września. W puli nagród znajdują się tostery, urządzenia do domowego wypieku chleba oraz kosze piknikowe. 

Za organizację aktywacji odpowiada agencja Hand Made, która nieprzerwanie już od 7 lat jest agencją partnerską marki w Polsce. 

Do zadań Hand Made należy opracowanie komunikacji kampanii oraz kompleksowa obsługa loterii. Agencja przygotowała key visuale, projekty opakowań oraz materiały POS oraz materiały komunikacyjne do mediów. Akcja promowana jest w TV, digitalu, mediach społecznościowych i prasie handlowej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?