SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Hand Made wspiera Krakowski Festiwal Filmowy

Agencja Hand Made odpowiada za kompleksową strategię komunikacji i część działań promocyjnych 63. edycji Krakowskiego Festiwalu Filmowego, który trwa do 4 czerwca br.

Article

W ramach tegorocznej edycji KFF, agencja Hand Made przygotowała odświeżoną komunikację wydarzenia. Działania objęły projekt identyfikacji wizualnej, promocję i obsługę kanałów społecznościowych oraz przygotowanie materiałów reklamowych do druku.

Agencja stworzyła nową odsłonę identyfikacji wizualnej, a poza warstwą wizualną odpowiada także za kompleksową strategię komunikacji w kanałach społecznościowych oraz kreacje graficzne, które wykorzystywane są na Facebooku i Instagramie.

W ramach współpracy agencja jest odpowiedzialna za promocję wydarzenia oraz zarządzanie budżetem mediowym. W zakres prac wchodzą również projekty BTL oraz materiały drukowane, które będą wykorzystywane w trakcie trwania Festiwalu - w tym projekt i skład 52-stronicowej książki programowej.

To nie pierwsza współpraca Hand Made z KFF. W trakcie ubiegłorocznej edycji agencja odpowiadała za komunikację wydarzenia w mediach społecznościowych.

Dołącz do dyskusji: Hand Made wspiera Krakowski Festiwal Filmowy

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pizg
Kogo je j....e oprócz ich pracowników ?
odpowiedź