SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Hand Made odpowiada za social media marki Curly

Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg firmy Lorenzna obsługę kanałów social media marki Curly.

fot. mat.pras.Article

Zakres współpracy obejmuje kreację i moderację na Facebooku oraz Instagramie. Podczas współpracy planowane są kampanie z udziałem Influencerów oraz gry aktywizujące użytkowników.

- Wybraliśmy Hand Made w procesie przetargu, ponieważ jej oferta była zgodna z naszymi oczekiwaniami oraz wizją marki Curly. Wiedza i doświadczenie agencji przekonały nas, że Hand Made będzie mogła zbudować atrakcyjną i nowoczesną platformę komunikacji w social media  dla naszej marki Curly oraz zapewni nam profesjonalną obsługę i doradztwo - mówi Julita Pietrzkiewicz, brand managerka marki.

Firmy nie ujawniają szczegółów przetargu. Nie podają też, na jak długo zawarły umowę.

Dołącz do dyskusji: Hand Made odpowiada za social media marki Curly

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl