SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Hanna Rydlewska dyrektorem działu digital w „Vogue Polska”. Powiększa się zespół Vogue.pl

Hanna Rydlewska została dyrektorem działu digital wydawnictwa Visteria, które wydaje magazyn "Vogue Polska". Od lipca do zespołu Vogue.pl dołączyły nowe osoby.

Hanna Rydlewska, fot. „Vogue Polska” Article

Dotychczasowa redaktor prowadząca Vogue.pl - Hanna Rydlewska awansowała na nowo utworzone stanowisko dyrektora działu digital. Będzie odpowiadać za strategię rozwoju online magazynu, zarówno od strony redakcyjnej, jak i biznesowej.

Jednocześnie nadal pozostaje szefem działu reportażu w papierowym wydaniu pisma.

- Hanna Rydlewska, obok prowadzenia i dalszego wzmacniania serwisu Vogue.pl, zajmie się rozbudowywaniem naszego portfolio produktów digitalowych oraz globalną współpracą w ramach wydawnictwa Conde Nast International - mówi Justyna Markiewicz, dyrektor zarządzająca „Vogue Polska”.

Nowe twarze w zespole Vogue.pl

Od 1 lipca br. powiększył się zespół Vogue.pl - dołączyła do niego Barbara Czyżewska (wcześniej związana m.in. z polską edycją „i-D”) oraz Anna Konieczyńska-Dobrosielska (wcześniej m.in. sekretarz redakcji „InStyle”) jako redaktorki online, a także Mateusz Golis, który zasilił dział video portalu.

Wśród stałych współpracowników Vogue.pl obecnie są już takie nazwiska jak: Justyna Kopińska, Filip Springer, Marcin Różyc, Harel, Anna Theiss, Aleksandra Boćkowska, Anna Tatarska, Mike Urbaniak, Michał Zaczyński, Dominika Olszyna, Agata Michalak oraz Anna Sańczuk.

Vogue.pl z autorskimi treściami dedykowanymi do internetu

Strona Vogue.pl wystartowała 14 lutego 2018 r., wraz z premierą pierwszego numeru „Vogue Polska”. W portalu Vogue.pl można znaleźć autorskie treści, tworzone specjalnie na stronę internetową. Wydawca podaje, że w maju 2018 r. portal przyciągnął 287 215 unikalnych użytkowników.

W mediach społecznościowych „Vogue Polska” ma ponad 177 tysięcy fanów, w tym ponad 117 tysięcy na Instagramie.

„Vogue Polska” to dwudziesta trzecia edycja magazynu na całym świecie. Poza numerem wakacyjnym - lipcowo-sierpniowym, wszystkie pozostałe będą ukazywać się co miesiąc. Cena egzemplarzowa wynosi 16,90 zł. Wydawcą Vogue Polska jest spółka Visteria założona przez Katarzynę Kulczyk.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Hanna Rydlewska dyrektorem działu digital w „Vogue Polska”. Powiększa się zespół Vogue.pl

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
>>
Nie pamietam ani jednego jej dobrego tekstu. Największe pośmiewisko urządziła w NaTemat.
24 3
odpowiedź
User
Wtf
Strona Vogue to jakiś dziwaczny miks gazety.pl i bloga o niczym.
21 3
odpowiedź
User
znaczy...
... Borka tylko od papieru, dlaczego mnie to nie dziwi? Trochę im zajęło zanim się zorientowali 😂.
5 3
odpowiedź
User
Nawojka
Mateusz !!!!! Gratulacje 😊
1 2
odpowiedź
User
Marek
W pełni zasłużony awans. Gratulacje Haniu!
3 5
odpowiedź
User
Tajniak
Tylko niech Zielonki nie biorą
Bo to bedzie vogue BARTER
5 0
odpowiedź
User
Jedna pani
Świetnie prowadzona strona!
2 3
odpowiedź
User
Kola
To Vogue się jeszcze ukazuje?
3 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing