SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Haribo reklamuje "smak radości" (wideo)

Pod hasłem "Smak radości" prowadzona jest kampania reklamowa markiHaribo. Akcja chce przekonać odbiorców, że żelki mogą jeść nietylko dzieci.

W ramach kampanii reklamowej żelków Haribo emitowany jest spotpokazujący sześć scen z roześmianymi ludźmi w różnym wieku.Towarzyszą im animacje pokazujące te produkty jako chmury ibaloniki oraz napisy "radość" w różnych językach. Oprawa graficznaposzczególnych scen oraz stylizacja i stroje bohaterów oddającharakter sześciu wariantów smakowych Haribo. - Chcemy pokazać, żejedzenie żelków nie jest zarezerwowane dla dzieci, ale stanowikuszącą propozycję również dla ich starszego rodzeństwa, rodziców idziadków, sprzyjając wspólnemu spędzaniu czasu na wesoło -uzasadnia Beata Falińska-Zubko, marketing manager Haribo.




Kampania pod hasłem "Smak radości" jest od 9 lutego prowadzona wtelewizji (pasma młodzieżowe w TVP i Polsacie, kanały dziecięce:ZigZap, MiniMini, Jetix, Jetix Play i FoxKids), prasie (reklamy wprasie handlowej, informacje i konkursy w innych tytułach) iinternecie. Kreacją i produkcją spotu telewizyjnego zajęło sięstudio ITC.ORG.PL, a ścieżkę dźwiękową reklamy przygotowało StudioGenetix.

Wyboru mediów na potrzeby akcji dokonał dom mediowy Media Group,natomiast za działania PR odpowiada agencja Effective PublicRelations.

Dołącz do dyskusji: Haribo reklamuje "smak radości" (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl