SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Haribo rozpoczyna kampanię reklamową

W marcu br. rozpoczęła się wiosenna kampania reklamowa Akademii Misia Haribo.

 Głównym elementem kampanii reklamowej Akademii Misia Haribo są piętnastosekundowe, wizerunkowe spoty firmy wzbogacone o pasek scroll z informacją o programie edukacyjnym. Emisja rozpoczęłe się 12 marca i potrwa do początku czerwca. Filmy pojawią się w TVP, TVN i Polsacie w pasmach przeznaczonych dla młodych widzów oraz na kanałach dziecięcych – Jetix, Cartoon Network, Zig Zap i Mini Mini.

    

Kampania reklamowa prowadzona w prasie skupia się na dotarciu do rodziców, w szczególnoścido mam. W tytułach parentingowych i kobiecych zamieszczane będą teksty informacyjne w postaci advertoriali oraz reklamy. Patronami prasowymi programu Akademia Misia Haribo są: magazyn „Przedszkolak”, tygodnik „Przyjaciółka” oraz specjalistyczny miesięcznik skierowany do dyrektorów przedszkoli - „Bliżej przedszkola”.

Działania prowadzone w Internecie skierowane są zarówno do dzieci, jak i do rodziców. W serwisach poświęconych tematyce dziecięcej (na Wp.pl, Gazeta.pl) oraz na stronach przeznaczonych dla najmłodszych (Jetix.pl, Kurnik.o2.pl, Gry.wp.pl) zamieszczane będą najbardziej popularne formy reklamy. W Internecie patronem Akademii Misia Haribo został serwis parentingowy Babyonline.pl.

Produkcją reklam zajęło się Studio Altea. Za planowanie mediów i współpracę z nimi odpowiada Media Group. Akcję edukacyjną oraz koncepcję strony internetowej Akademii Misia Haribo przygotowała agencja Effective PR.

Akademia Misia Haribo to ogólnopolski program firmy Haribo, wiodącego producenta żelków. Inicjatywa wspiera edukację najmłodszych oraz popularyzuje nauczanie dzieci poprzez zabawę. Jej Patronem Honorowym jest Towarzystwo Przyjaciół Dzieci. Przekazy reklamowe Akademii zachęcają do odwiedzenia strony internetowej programu oraz informują o jego celach i przebiegu. Grupą docelową kampanii telewizyjnej są dzieci w wieku od 3 do 12 lat, natomiast kampania prasowa skierowana jest do ich rodziców, szczególnie mam oraz przedszkoli. Działania prowadzone w Internecie nakierowane są na wszystkie wymienione grupy.

Dołącz do dyskusji: Haribo rozpoczyna kampanię reklamową

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl