SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Harnaś: radość z płynie z gór

Pod hasłem "Radość płynie z gór" rusza najnowsza kampaniawizerunkowa marki Harnaś, która potrwa do czerwca na antenienajwiększych ogólnopolskich stacji telewizyjnych.

"Reklamę rozpoczyna otwarcie piwa Harnaś, które równocześniejest symbolicznym otwarciem świata Harnasia." - mówi AgnieszkaFilek, Senior Brand Manager marki Harnaś. "Spadające z impetem wodygórskiego wodospadu, wartka akcja filmu, atmosfera wspólnej zabawy- wszystko to przynosi skojarzenia z energią, aktywnością,czerpaniem radości z tego, co dzieje się wokół. To nieprzypadkoweskojarzenie. Harnaś to rześkie, górskie piwo, które przynoszącorzeźwienie, dodaje sił do dalszego działania. Mam nadzieje, żenasi konsumenci sięgając po Harnasia sami się o tym przekonają!" -dodaje Agnieszka Filek.

harnas

Autorem kreacji reklamy jest agencja Red8 Communications Group.Reklama została wyprodukowana przez studio filmowe Propeller Film.Animacja przygotowana została przez Studio Alien FX.

15 i 30 sekundowe spoty będą emitowane na antenie największychstacji telewizyjnych. Za planowanie i zakup mediów odpowiada MediaDirection OMD.

Równocześnie z rozpoczęciem kampanii telewizyjnej wprowadzonezostaną spójne z reklamą materiały POS.

harnas

Kampania telewizyjna znajdzie odniesienie również na stronyinternetowej marki piwoharnas.pl.

Kampania TV Harnaś: "Radość płynie z gór"

Hasło reklamowe: "Radość płynie z gór"
Klient: Carlsberg Polska
Agencja: Red8 Communications Group
Branża: Piwo
Typ kampanii: TV, wizerunkowa
Termin: kwiecień - czerwiec 2008
Grupa docelowa: 20-35 lat, mężczyźni
Dom mediowy: Media Direction OMD
Dom produkcyjny: Propeller Film
Manager projektu: Agnieszka Filek
Art director: Tomasz Karelus
Copywriter: Mirosław Kulisz
Account Directror: Adam Niesłuchowski
Account Supervisor: Krzysztof Danecki
Scenariusz: Red8 Communications Group
Reżyseria: Tomasz Karelus.

Dołącz do dyskusji: Harnaś: radość z płynie z gór

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl