SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Harnaś po raz pierwszy promowany fabularnym spotem. W roli Harnasia Karol Dziuba (wideo)

Carlsberg Polska w rozpoczętej właśnie kampanii piwa Harnaś wykorzystał do promocji tej marki fabularny, a nie jak dotychczas animowany spot reklamowy. Kampanię przygotowały firmy marketingowe: Grey, Dynamo Filmi Initiative Media Warszawa.

Article

Przez ostatnie 15 lat obecności marki na polskim rynku w spotach reklamowych pojawiała się animowana postać Harnasia - króla gór.

W tym roku Carlsberg postanowił to zmienić - od środy w telewizji emitowany jest pierwszy fabularny spot marki, w którym Harnasia zagrał Karol Dziuba, aktor Teatru Narodowego w Warszawie.

Jak podaje Carlsberg, marka Harnaś zyskała przez lata stabilną pozycję na rynku i rzesze wiernych konsumentów. Przez dotychczasowe reklamy była utożsamiana z animowanym bohaterem, który niósł pomoc innym, był odważny i śmiały.

Pod koniec 2018 roku rozpoczął się proces odświeżania marki - piwo zyskało nowy, lepszy smak oraz nową szatę graficzną opakowań - bardziej wyrazistą i nowoczesną.

Postać Harnasia została na etykietach urealniona i znacznie powiększona na tle oświetlonych słońcem górskich szczytów.

- Zmiana formatu spotów reklamowych z animowanych na fabularne jest kolejnym etapem tego procesu. Budujemy nowy, filmowy świat marki i zapraszamy do niego konsumentów. Wierzymy, że nowy Harnaś oraz jego nowi przyjaciele zdobędą sympatię widzów - mówi Patrycja Skierska, brand manager marki w Carlsberg Polska. - Wiemy, że widzowie kochają filmy i seriale, dlatego zdecydowaliśmy się stworzyć reklamy na miarę produkcji filmowych. Wartka akcja, dopracowana w detalach scenografia, filmowe zabiegi - tego na pewno nie zabraknie w filmach o przygodach Harnasia - dodaje.

Nad nowym fabularnym spotem reklamowym pracowała blisko 100-osobowa ekipa. W rolę nowego Harnasia wcielił się Karol Dziuba, aktor teatralny, znany szerszej publiczności również z serialu telewizyjnego pt. „O mnie się nie martw” oraz z filmów fabularnych: „Bodo”, „Gwiazdy” i „Całe szczęście”. Spot wyreżyserował Michał Sabliński, który ma na swoim koncie wiele reklam dla polskich i międzynarodowych firm, a operatorem był Michał Sobociński - autor zdjęć do takich filmów jak: „Sztuka kochania”, „Belfer 2”, czy „Miłość jest wszystkim”.

Nowa 30-sek. reklama promocyjna jest pierwszą z serii reklam o przygodach Harnasia. Emitowana jest w głównych stacjach tv oraz kanałach tematycznych. Będzie wspierać też tegoroczną promocję podkapslową piwa Harnaś.

Kolejna reklama wizerunkowa pojawi się już na początku maja.

Za kreację spotu odpowiada agencja Grey, za produkcję – Dynamo Film, planowanie i zakup mediów realizuje dom mediowy Initiative Media Warszawa.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Harnaś po raz pierwszy promowany fabularnym spotem. W roli Harnasia Karol Dziuba (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
wrwer
[...] fabularnym potem. Czy na pewno potem? a może spotem?
0 0
odpowiedź
User
pavv
Harnaś to nie piwo - to napój piwopodobny.
7 1
odpowiedź
User
Holly
Widzę te storyboardy i ambitne plany, ale w polskich warunkach wszystko trzeba upchnąć w ekonomicznym formacie 30-sekund i później wychodzi taka kupa, że ciężko coś z tego zrozumieć, bo wszystko jest tak poszatkowane, że przelatuje przed oczami jak kolejna klisza piwnej reklamy. BTW, strasznie mi to pachnie jakimiś archiwalnymi reklamami Tyskie itp.
2 2
odpowiedź
User
Błażejek
Harnaś to może nie piwo, ale spot jest dobry. Od początku przyciąga uwagę, jest story, jest CTA, dobrze wygląda.
2 3
odpowiedź
User
M
Ciekawa reklama. Gratulacje!
1 0
odpowiedź