SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Harper's Bazaar” ruszył z kampanią za 4 mln zł (wideo)

Kampania reklamowa towarzysząca wprowadzeniu na rynek polskiej edycji „Harper’s Bazaar Polska” (Hearst Marquard Publishing) obejmuje telewizję, radio, prasę i internet oraz punkty sprzedaży prasy. Jej koszt to ok. 4 mln zł, a wspierać ma ona trzy pierwsze numery pisma.

okładka „Harper's Bazaar”

okładka „Harper's Bazaar”

W spocie telewizyjnym jest mowa o tym, że „Harper's Bazaar” to „wielka światowa moda” i „146 lat historii kultowego magazynu modowego”. Dalej lektorka opisuje, co znalazło się w pierwszym wydaniu tytułu. Reklama emitowana jest od środy w TVN, TVN24, TVN Style, Polsat Cafe, kanałach tematycznych TVP oraz w wybranych stacjach z portfolio Discovery Media i Atmedia. Kampania telewizyjna potrwa tydzień.

Spoty reklamowe oraz niestandardowe formy promocji miesięcznika pojawią się też w radiu Chilli Zet. Tytuł promowany będzie także na łamach magazynów Marquarda oraz w portalach internetowych spółki, a także na Facebooku i YouTube. Działania obejmują również ekspozycję pisma w punktach sprzedaży prasy. Wśród innych form wsparcia będzie udział „Harper's Bazaar” jako patrona różnych wydarzeń modowych i kulturalnych.

Za przygotowanie i zaplanowanie kampanii reklamowej w telewizji odpowiada agencja Star Media. Pozostałe działania przygotowało wydawnictwo we własnym zakresie.

Pierwszy numer polskiej edycji „Harper’s Bazaar” pojawi się w kioskach 14 lutego br. w cenie 11,90 zł. Na okładce znalazła się Małgorzata Bela. W premierowym wydaniu jest 216 stron, w tym około 60 stron reklam. Miesięcznik zostanie wydany w nakładzie 100 tys. egzemplarzy (więcej na ten temat).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Harper's Bazaar” ruszył z kampanią za 4 mln zł (wideo)

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Magda
130 stron reklam - naprawde warto wydac 11,90 PLN za gazete:) Powodzenia
14 10
odpowiedź
User
Michał Strogow
60% to reklamy? Zapewne wydaje go Polsat, który ma podobny stosunek treści filmu do przerywających go reklam. Też się nie chce oglądać. Szkoda papieru...
9 9
odpowiedź
User
Bruce
Szampan na imprezie inauguracyjnej lał się strumieniami, ale za to muzykę do spotu kupili w Paris Music...
10 9
odpowiedź
User
Mimi
Straszny głos lektorki i muzyka do spotu. Reklama przypomina reklamy innych czasopism, np. poradnikowych.
10 8
odpowiedź
User
olo
dzis kupilem i poczulem sie dobrze,normalnie ,jak kiedys
gdy nie bylo hipermarektow z produktami dziwnymi :)
8 9
odpowiedź