SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Harvard Business Review Polska nagradza

Harvard Business Review Polska przyznał specjalne nagrody za najlepsze teksty opublikowane na łamach polskiej edycji tego najbardziej prestiżowego magazynu o zarządzaniu na świecie.

Nagrody specjalne Redaktora Naczelnego HBRP otrzymali: gen. Sławomir Petelicki za tekst: „Sztuka gry o najwyższą stawkę” (o tym, czego liderzy i przywódcy mogą się nauczyć od GROM-u, zarządzaniu zespołami i zdecentralizowanym przywództwie), Tomasz Chlebowski za tekst „I ty możesz spaść ze szczytu” (o tym, jak wyciągnąć wnioski z porażki, uczyć się na błędach i poradzić w sytuacji utraty firmy) oraz Marek Dietl z firmy Simon, Kucher and Partners za tekst „Większe zyski dzięki systemowi motywacji zorientowanemu na obronę marży”.

HBRP nagrodził również członków Klubu Partnerów HBRP – instytucji, z którymi magazyn ściśle współpracuje, realizując różnego rodzaju projekty mające na celu podniesienie poziomu wiedzy o zarządzaniu. Nagrody otrzymali: Ernst & Young (m.in. za projekty badawcze i współpracę przy konkursie „Przedsiębiorca Roku”), Accenture (za projekty badawcze i realizację wspólnych seminariów), Roland Berger Strategy Consultants (za projekty badawcze i redakcyjne) oraz kancelaria Domański Zakrzewski Palinka (organizacja cyklu śniadań o tematyce prawniczej). Partnerami HBRP jest obecnie ponad 10 firm zajmujących się profesjonalnym doradztwem oraz instytucji propagujących wiedzę w dziedzinie przywództwa i zarządzania.

Nagrody HBRP za najlepsze teksty oraz za projekty zrealizowane w ramach Klubu Partnerów są przyznawane corocznie.

Harvard Business Review Polska jest wydawany w Polsce od marca 2003 r. w średnim nakładzie 5,5 tys. egzemplarzy. Magazyn niemal w całości sprzedaje się w prenumeracie, z czego blisko 90% stanowi prenumerata redakcyjna. Wokół prenumeraty magazynu stworzony został specjalny program – Management Mastery Club, który poza dostępem do wersji drukowanej magazynu zapewnia odbiorcom pisma także dostęp do elektronicznej biblioteki wiedzy Harvardu, programów typu management performance support oraz uprawnia do znaczących zniżek na organizowane przez HBRP konferencje. W trzecim roku działalności magazyn odnotował imponujący wskaźnik odnowy prenumeraty, który przekroczył 70%.

Dołącz do dyskusji: Harvard Business Review Polska nagradza

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl