SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Hasbro i PZU z drugą edycją akcji społecznej „Bezpieczny Playroom"

Pod hasłem „Bezpieczny Playroom" producent gier planszowych Hasbro i ubezpieczyciel PZU po raz drugi organizują akcję wspierającą świetlice i placówki wychowawcze w Polsce.

Article

Akcja „Bezpieczny Playroom" skierowana jest do wszystkich szkół podstawowych i placówek wychowawczych w Polsce i ma na celu wsparcie finansowe w modernizacji świetlic, a odnowione przestrzenie mają sprzyjać rozwojowi i edukacji dzieci.

Szkoły podstawowe i placówki wychowawcze mogą zgłaszać swój udział w akcji do 28 listopada 2019 r. Aby przystąpić do konkursu, należy wypełnić formularz dostępny na Siegrasiema.com. Trzy placówki z największą liczbą głosów dostaną po 20 tys. zł na remont świetlicy. Kolejne trzydzieści szkół otrzyma gry i zestawy dekoracyjne. Nagrodzone zostaną również osoby głosujące z największą liczbą punktów.

Akcja jest promowana w telewizji (kanały dla dzieci), mediach społecznościowych oraz internecie. Dodatkowo informacje o akcji ukażą się w prasie i w salonach Empik, który jest partnerem biznesowym kampanii.

Za pomysł i przeprowadzenie obu edycji akcji odpowiedzialna jest agencja marketingowa Advalue.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Hasbro i PZU z drugą edycją akcji społecznej „Bezpieczny Playroom"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl