SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Havas Engage Warsaw z obsługą wódki Żołądkowa Gorzka i Żołądkowa de Luxe

Agencja Havas Engage Warsaw po wygranym przetargu rozpoczyna współpracę z firmą Stock Polska. Zajmie się obsługą marketingową wódki Żołądkowa Gorzka i Żołądkowa de Luxe.

Article

Agencja reklamowa Havas Engage Warsaw została wyłoniona w przetargu, który odbył się na początku br. Jego szczegółów firmy nie ujawniają.

Do zadań agencji należy m.in. przygotowanie platformy komunikacyjnej dla marki Żołądkowa, a także dla submarek Żołądkowa Gorzka i Żołądkowa de Luxe, oraz realizacja kampanii wspierającej relaunch Żołądkowej de Luxe w nowym opakowaniu.

Umowa pomiędzy Havas Engage Warsaw a grupą Stock Polska obowiązuje od marca br., a w jej ramach agencja jest odpowiedzialna za całościową obsługę marek Żołądkowa Gorzka i Żołądkowa de Luxe. Firmy nie podają, jak długo będą współpracować.

Latem ub.r. firma Stock Polska do obsługi marki Żołądkowa wybrała agencję John Pitcher.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Havas Engage Warsaw z obsługą wódki Żołądkowa Gorzka i Żołądkowa de Luxe

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing